محدودیت های جیمیل را بشناسید

کد خبر: 768644

آیا می‌دانید که جی‌میل دارای محدودیت ارسال است؟ وقتی شما حداکثر تعداد مجاز ایمیل در روز را ارسال کنید پس از آن جی‌میل یک نشانه توقف ایجاد می‌کند و به شما اجازه ارسال پیام دیگری را نمی‌دهد.

محدودیت های جیمیل را بشناسید

آی تی رسان: شما معمولا در طول روز و چندین بار برای بررسی ایمیل‌های دریافتی خود به صندوق پیام‌های‌تان در جی‌میل سر می‌زنید، اما آیا از محدودیت‌های جی‌میل برای کاربران مطلع هستید؟ به‌عنوان مثال آیا می‌دانید که جی‌میل دارای محدودیت ارسال است؟ وقتی شما حداکثر تعداد مجاز ایمیل در روز را ارسال کنید پس از آن جی‌میل یک نشانه توقف ایجاد می‌کند و به شما اجازه ارسال پیام دیگری را نمی‌دهد.

دلیل این کار ایمنی آنلاین است. محدودیت ارسال و دریافت پیام، برای محافظت از حساب کاربری شما در مقابل حملات هرزنامه و پیام‌های خودکار اضافی طراحی شده است. به محض این‌که شامل این محدودیت شوید دیگر نمی‌توانید هیچ ایمیل جدیدی را دریافت کنید و تمام پیام‌های دریافتی به فرستنده برگردانده می‌شوند.

محدودیت ارسال و دریافت در جی‌میل

جی‌میل برای ارسال ایمیل به بیش از ۵۰۰ گیرنده در یک ایمیل واحد و یا ارسال بیش از ۵۰۰ ایمیل در روز، این محدودیت‌ها را اعمال می‌کند. اما این بلوک موقتی است و می‌توانید ایمیل‌های خود را تا ۲۴ ساعت آینده باز کنید. اگر ایمیلی که به فردی ارسال می‌کنید، برگردانده شد، در ابتدا پیام‌های خطای ایمیل خود را بررسی کرده و یا چند ساعت منتظر بمانید تا دوباره آن را ارسال کنید.

جی‌میل همچنین در حساب‌های G Suite، مانند yourname@yourcompanyname.com، تعداد ایمیلی را که کاربر می‌تواند در هر دقیقه، ساعت و روز دریافت کند،‌ محدود می‌کند. محدودیت‌های جی‌میل در این زمینه بسیار سخاوتمندانه است! به‌عنوان مثال کاربران G Suite به ۶۰ ایمیل در دقیقه، ۳۶۰۰ ایمیل در ساعت و ۸۶،۴۰۰ ایمیل در روز محدود می‌شوند.

محدودیت اندازه پیوست‌ها در جی‌میل

در اینجا چند نکته در خصوص ضمیمه‌ها را به شما یادآوری می‌کنیم:

شما می‌توانید با حساب کاربری جی‌میل خود، حداکثر ۲۵ مگابایت پیوست‌ ارسال کنید. اگر بیش از یک پیوست دارید که سایز آن‌ها از ۲۵ مگابایت بیشتر است، نمی‌توانید آن‌ها را ضمیمه کنید. هنگامی‌که یک پرونده بزرگ‌تر از ۲۵ مگابایت است، جی‌میل به‌طور خودکار در ایمیل، یک پیوند Google Drive را به جای افزودن آن به‌عنوان یک پیوست اضافه می‌کند. شما می‌توانید فایلی به اندازه ۱۰ گیگابایت را از طریق Google Drive ارسال کنید.

کار کردن در محدودیت‌ها

استفاده از پیوست‌های بدون محدودیت جی‌میل نیز مناسب به نظر می‌رسد. اگر شما مجبور به ارسال ایمیل‌های انبوه هستید، سعی کنید کار کردن با Google Groups را تجربه کنید. گوگل درایو راه‌ حل گوگل برای مدیریت پیوست‌های ایمیل است. به‌علاوه، شما می‌توانید قبل از ارسال پیوند به یک نفر در ایمیل، با استفاده از رمز عبور از آن محافظت کنید.

آیا تا به حال با پیام خطای ایمیل محدود شده‌اید؟ ترجیح می‌دهید پیوست‌های‌تان را به چه روشی ارسال کنید؟ پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها