مدیریت پسوردهای ذخیره شده در مرورگرهای مختلف

کد خبر: 778381

مدیریت پسورد‌های ذخیره شده در مرورگر کار ساده‌ای است، ولی از آنجایی که همه مرورگر‌ها مشابه هم نیستند ممکن است تنظیمات آن‌ها متفاوت از یکدیگر باشد.

مدیریت پسوردهای ذخیره شده در مرورگرهای مختلف
نت نوشت: بطور کلی به دلیل مسائل امنیتی بهتر است که پسورد‌های خود را در مرورگر‌ها ذخیره نکنید. ولی اگر به هر دلیلی مجبور به ذخیره کردن آن‌ها هستید بهتر است بدانید چگونه آن‌ها را مدیریت کنید. مدیریت پسورد‌های ذخیره شده در مرورگر کار ساده‌ای است، ولی از آنجایی که همه مرورگر‌ها مشابه هم نیستند ممکن است تنظیمات آن‌ها متفاوت از یکدیگر باشد. در ادامه با نحوه مدیریت پسورد‌های ذخیره شده در سه مرورگر محبوب کنونی Chrome، فایرفاکس و Edge همراه نت نوشت باشید.
آموزش مدیریت پسورد‌های ذخیره شده در گوگل کروم
برای مدیریت پسورد‌ها در گوگل کروم خود، روی سه نقطه عمودی در سمت راست بالای کروم کلیک کنید و settings را انتخاب کنید. به پایین اسکرول کنید و Advanced را انتخاب کنید و سپس به قسمت Passwords and Forms بروید. گزینه Manage Passwords را انتخاب کنید.
در قسمت Advanced از منوی Setting به قسمت Passwords and Forms بروید در صفحه پیش رو پسورد‌های ذخیره شده دیده می‌شود. اما به دلایل امنیتی به جای پسورد چندتا نقطه می‌بینید. اگر می‌خواهید آن را ببینید روی دکمه کنار آن کلیک کنید تا پسورد ظاهر شود. برای حذف هر کدام از پسورد‌ها روی X. کلیک کنید.
آموزش مدیریت پسورد‌های ذخیره شده در فایرفاکس
برای مدیریت پسورد‌ها در فایرفاکس، روی سه خط افقی کلیک کنید و options را انتخاب کنید سپس به Privacy and Security بروید در همان بالای صفحه گزینه‌ای برای مدیریت پسورد‌ها می‌بینید. [rml_read_more]آموزش مدیریت پسورد‌های ذخیره شده در مرورگر‌های کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج به منوی options و سپس به Privacy and Security بروید و دکمه exceptions را انتخاب کنید با کلیک روی دکمه exceptions می‌توانید پسورد‌های ذخیره شده را ببینید. اگر هم پسورد خاصی مدنظرتان است می‌توانید از نوار جستجو استفاده کنید.
با دکمه Remove all همه پسورد‌ها را حذف کنید در پایین پنجره، با گزینه Remove all می‌توانید تمام پسورد‌ها را حذف کنید. اگر هم می‌خواهید پسورد‌ها را مشاهده کنید گزینه show passwords را انتخاب کنید.
آموزش مدیریت پسورد‌های ذخیره شده در مایکروسافت اج مدیریت پسورد‌ها در مایکروسافت اج هم به سادگی دو مرورگر بالا می‌باشد. فقط کافیست روی سه نقطه عمودی کلیک کنید و سپس Options را انتخاب نمایید. به پایین اسکرول کنید تا Advanced Options را ببینید. آن را انتخاب کنید تا Manage Passwords مشاهده گردد. Advanced Options و سپس Manage Passwords را انتخاب کنید روی Manage Passwords کلیک کنید تا لیستی از تمام کلمات عبور که در اج ذخیره کرده اید را ببینید. برای حذف پسوردها، فقط کافیست روی X. کلیک کنید، اما اگر می‌خواهید آن‌ها را تغییر دهید، روی آن کلیک کنید. شما در مورد ذخیره پسورد در مرورگر‌ها چه فکر میکنید؟ آیا بهتر نیست کلاً آن‌ها را ذخیره نکنیم؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها