با این روش از پخش اتوماتیک ویدیو در کروم جلوگیری کنید

کد خبر: 779769

ویژگی پخش اتوماتیک ویدیو در کروم در حال حاضر در منوی پرچم‌های کروم (Chrome flags) است و نمی‌توان آن را با یک کلیک فعال یا غیر فعال کرد. گوگل ویژگی‌های آزمایشی و مواردی را که هنوز به طور کامل آماده نیستند در این قسمت پنهان می‌کند.

با این روش از پخش اتوماتیک ویدیو در کروم جلوگیری کنید
نت نوشت: برای برخی از کاربران پخش خودکار ویدئو‌ها در مرورگر‌های اینترنت بسیار آزاردهنده است. ما امروز میخواهیم به شما بگوییم اگر یک کاربر گوگل کروم هستید، خوشبختانه می‌توانید به راحتی جلوی این کار را بگیرید. این ویژگی در حال حاضر در منوی پرچم‌های کروم (Chrome flags) است و نمی‌توان آن را با یک کلیک فعال یا غیر فعال کرد. گوگل ویژگی‌های آزمایشی و مواردی را که هنوز به طور کامل آماده نیستند در این قسمت پنهان می‌کند. در واقع این ویژگی‌ها هنوز از لحاظ فنی به حالت "پایدار" نرسیدند و در حال توسعه هستند.
البته عموما بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.پخش ویدیو به صورت پیش فرض یکی از امکاناتی است که به صورت پیش فرضت در مرورگر کروم فعال است. شاید برای شما هم مثل برخی از کاربران پخش اتوماتیک ویدئو‌ها در مرورگر‌ها بسیار آزاردهنده است. ما امروز میخواهیم به شما بگوییم اگر یک کاربر گوگل کروم هستید، خوشبختانه می‌توانید به راحتی جلوی این کار را بگیرید. در ادامه با روش متوقف کردن پخش اتوماتیک ویدیو در کروم جلوگیری همراه نت نوشت باشید: ویژگی پخش اتوماتیک ویدیو در کروم در حال حاضر در منوی پرچم‌های کروم (Chrome flags) است و نمی‌توان آن را با یک کلیک فعال یا غیر فعال کرد. گوگل ویژگی‌های آزمایشی و مواردی را که هنوز به طور کامل آماده نیستند در این قسمت پنهان می‌کند. در واقع این ویژگی‌ها هنوز از لحاظ فنی به حالت "پایدار" نرسیدند و در حال توسعه هستند. البته عموما بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما چطور به صفحه پرچم‌های گوگل کروم دسترسی پیدا کنیم و پخش اتوماتیک ویدئو‌ها را غیرفعال کنیم: برای دسترسی به این ویژگی، یک تب جدید در کروم باز کنید و متن زیر را در نوار آدرس تایپ کنید و سپس دکمه اینتر را بزنید: هنگامی که صفحه پرچم‌ها باز می‌شود، از منوی کشویی گزینه «Document user activation required» را انتخاب و مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید.
از حالا به بعد، ویدیو‌ها بصورت اتوماتیک پخش نخواهند شد. به همین سادگی پخش اتوماتیک ویدیو در کروم را متوقف کردیم!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها