راه‌های لغو همیشگی هرگونه پیامک مزاحم

کد خبر: 783035

بازاریابی پیامکی اوایل ۱۳۸۵ در ایران آغاز شد. به تدریج در میان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف محبوبیت زیادی پیدا کرد و از اینجا بود که بدون هدفگیری و در نظر گرفتن کاربر پیامک‌های تبلیغاتی در مقیاس های وسیع ارسال شد پیام تبلیغاتی و استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه امروزه به بهترین روش برای تبلیغات تبدیل شده است.

سرویس فناوری فردا: بازاریابی پیامکی اوایل ۱۳۸۵ در ایران آغاز شد. به تدریج در میان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف محبوبیت زیادی پیدا کرد و از اینجا بود که بدون هدفگیری و در نظر گرفتن کاربر پیامک‌های تبلیغاتی در مقیاس های وسیع ارسال شد پیام تبلیغاتی و استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه امروزه به بهترین روش برای تبلیغات تبدیل شده است.

به دلیل گسترش استفاده از وسایل الکترونیکی، ارسال پیام تبلیغاتی برای صاحبین مشاغل ساده تر بوده و با کمترین هزینه انجام می‌گردد. طی سال‌های گذشته، استفاده نادرست از امکانات پنل‌های پیامکی باعث افزایش نارضایتی برخی از مخاطبین گردیده ‌است؛ از این رو بسیاری از مخاطبین اقدام به انجام تنظیمات جهت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی نموده‌اند

یکی از نارضایتی های مخاطبین پیامک های تبلیغاتی بی هدف بودن این پیامک ها می‌باشد مثلا یک پیامکی که هیچ ربطی به یک دانشجو ندارد و در زمان نامناسب برای وی ارسال می‌شود و این به دلیل نامعتبر بودن بانک شماره‌ها و فروش برخی از پنل های اس ام اس بانک‌ها است و هیچ مرجع نظارتی به آن رسیدگی نمیکند.

حال با وجود نارضایتی های فراوان و شکایت های متعدد از سوی مشترکان اپراتورها، اپراتورهای تلفن همراه نیز راه های زیادی را برای مسدود سازی پیامکهای تبلیغاتی اعلام کرده اند.

روش های غیر فعال کردن پیامک های اپراتور همراه اول

ارسال عدد 1 به 8999 که بعد از گذشت 24 ساعت پیام های تبلیغاتی غیر فعال می شود

شماره گیری کد دستوری #8999*

تماس با مرکز اطلاع رسانی 990

روش های غیر فعال کردن پیامک های اپراتور ایرانسل

درباره دریافت پیامکهای تبلیغاتی در ایرانسل نیز اینگونه اعلام شده که ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان ایرانسل از سوی شرکتهای ارسال‌کننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور تخلف محسوب شده و مشترکان می‌توانند شکایات خود را در این زمینه به بخش ثبت و پاسخگویی به شکایات پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعکس کنند تا نسبت به شکایات آنان رسیدگی شود.

در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیام‌های اطلاع‌رسانی خدمات و سرویس‌های این اپراتور را دریافت می‌کنند که درصورت عدم‌تمایل به دریافت آن نیز می‌توانند عدد «۲» را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند تا این سرویس برای آن‌ها لغو شود.

در خط هایی که توسط اپراتور ایرانسل پشتیبانی می شود، راحتترین راه این است که مشترک کلمه stop را به ۸۲۸۲ اس ام اس کنید. به طور خودکار سرویس همه ارزش های افزوده را دارد می تواند مشاهده کنید و در کنار آنها نیز کد لغو هر کدام را هم می توانید ببینید و با اس ام اس کردن کد لغو، می توانید هر سرویس ارزش افزوده ای را که خواستید، غیرفعال کنید.

لغو پیام های تبلیغاتی با کد دستوری #800*

لازم به ذکر است بعضی ها فکر میکنند با غیر فعال کردن پیام های تبلیغاتی، پیام های شامل قبض تلفن یا پیغام های بانکی هم غیر فعال میگردد اما این طور نیست با غیر فعال کردن شماره هایی مثل شماره های پیامک های بانکی و قبض موبایل که برای سیستم تعریف شده اند غیر فعال نمی شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها