چرا صفحه نمایش موبایل من می‌پرد؟

کد خبر: 785459

بعضی از دارندگان گوشی‌های موبایل از پرش صفحه‌ی نمایش موبایل خود گله‌مند هستند و آن را به کیفیت بد گوشی هایشان ربط می‌دهند، ولی امکان آن نیز وجود دارد که علت این مشکل ربطی به سخت افزار گوشی نداشته باشد.

چرا صفحه نمایش موبایل من می‌پرد؟
کلیک: یکی از مشکلات مهم در گوشی‌های همراه که باعث نارضایتی کاربران گوشی‌های همراه می‌شود مشکلاتی همچون لرزش، پرش و یا چشمک زدن تصویر صفحه نمایش است، چرا این اتفاق می‌افتد و راه حل رفع آن چیست؟ برای پاسخ دهی به این سوال در ابتدا باید بدانید علت پرش صفحه‌ی موبایل شماچیست و برای این موضوع دقت کنید که پرش صفحه موبایل به چه شکل و در کجای صفحه‌ی نمایش رخ می‌دهد. ما سه مورد از رایج‌ترین علت‌ها را برای شما بیان می‌کنیم:
چرا صفحه نمایش موبایل من می‌پرد؟
۱- اگر پرش صفحه نمایش فقط گاهی اوقات روی می‌دهد یا اینطور به نظر می‌آید که تنها در قسمت خاصی از صفحه‌نمایش روی می‌دهد، در این صورت معمولا شما می‌توانید با برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه مشکل را مرتفع کنید. ۲- امکان دارد دانلود یک برنامه، باعث پرش صفحه نمایش موبایل شده باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید دستگاه تان را در «حالت امن» راه‌اندازی مجدد کنید تا ببینید آیا برنامه‌ای که دانلود کرده‌اید موجب بروز مشکل شده است یا خیر؟ درصورتی که برنامه‌ای که دانلود کرده اید موجب بروز مشکل شده باشد می‌توانید با حذف آن‌ها مشکل را برطرف کنید. ۳-در آخر امکان دارد، مشکل شما سخت افزاری و مربوط به صفحه نمایش باشد. معمولا گاهی مشکلات مربوط به سنسور نور گوشی، مشکلاتی مانند پرش صفحه نمایش موبایل را در پی دارد. در صورتی که مشکل شما سخت افزاری باشد بهتر است به کارشناسان مجرب تعمیر موبایل جهت تشخیص و عیب یابی گوشی همراه خود مراجعه کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها