هواوی سورپرایز بزرگی برای مردم دارد!

کد خبر: 818384

گزارش های جدیدی که از کشور چین به گوش می رسد، حاکی از آن است که تکنولوژی غیر منتظره هواوی در حال توسعه است و در آینده نزدیک رونمایی می شود.

هواوی سورپرایز بزرگی برای مردم دارد!

کلیک: صنعت گوشی های هوشمند با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و همین موضوع، تولید کنندگان را مجبور می کند تا بخش تحقیق و توسعه (R&D) خود را با فشار روبرو کنند تا از دنیای فناوری عقب نمانند. سرمایه گذاری هواوی در زمینه خلاقیت و نوآوری را می توان غیر منتظره دانست. این کمپانی به نظر می رسد که در برخی موارد از رقبای گردن کلفت خود مانند سامسونگ و اپل پیشی گرفته است، اما هنوز برای نوآوری و ابتداعات جدید راه درازی را پیش رو دارد.

هواوی سورپرایز بزرگی برای مردم دارد!

متأسفانه در حال حاضر اطلاعاتی از تکنولوژی غیر منتظره هواوی در دسترس نیست، اما می توان آن را یک فناوری پیشرفته و جامع دانست. در خلال کنفرانس معرفی گوشی P20، آقای یو چنگ دانگ به این موضوع اشاره کرد که تکنولوژی غیر منتظره هواوی تا پایان سال جاری رونمایی می شود و در هنگام توضیح آن، از واژه «فوق العاده ترسناک» استفاده کرد که به نظر می رسد باید انتظار یک اتفاق هیجان انگیز را داشته باشیم.

بر اساس اعلام برخی منابع، تکنولوژی غیر منتظره هواوی برای اولین بار در یکی از محصولات آنر قرار می گیرد، اما هنوز تاریخ و مدل مشخصی برای معرفی این گوشی یا رونمایی از فناوری یاد شده عنوان نشده است. همان طور که می دانید، تکنولوژی های وابسته به سخت افزار تلفن های هوشمند این روزها تقریبا به بن بست رسیده و تولید کنندگان مختلف، ریسک اضافه کردن قابلیت های جدید را به جان نمی خرند. بسیاری از محصولات جدیدی که اخیرا رونمایی شد، فاقد هرگونه نوآوری بودند و صرفا یک بروزرسانی سخت افزاری معمولی را در آنها شاهد بوده ایم؛ لذا ورود یک تکنولوژی جدید به دنیای گوشی های هوشمند می تواند این حوزه را با تحولات هیجان انگیزی روبرو کند.

هواوی سورپرایز بزرگی برای مردم دارد!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها