ثبت نام در چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد

کد خبر: 828758

این رویداد به تاریخ 14 تیر ماه و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود

ثبت نام در چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد

رپرتاژ آگهی : ثبت نام در چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد .

این رویداد به تاریخ 14 تیر ماه و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی جشنواره، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته و دبیرخانه رویداد های خاص دانشگاه شریف ( Sharif ICT ) در حال برگزاری چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ( IT Weekend 4 ) به تاریخ 14 تیر ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف و با نگاه تخصصی بر روی مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات می باشد . لازم به ذکر است سه دوره پیشین این رویداد با حضور پرشور علاقه مندان به مباحث روز دنیای فناوری اطلاعات و سخنرانان برجسته در در این حوزه و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد .

در این رویداد افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانی های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می گذارند .

این رویداد با همکاری و حمایت معنوی، آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه شریف ( لایتک ) ، سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ( پارک فناوری پردیس ) ، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ( مرکز تحقیقات و مخابرات کشور ) ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود .

جهت ثبت نام در دوره چهارم و مشاهده فیلم های سخنرانان و مطالعه گزارش برگزاری دوره های گذشته به سایت رسمی جشنواره مراجعه بفرمایید و یا با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرماید .

شماره تماس دبیرخانه : 140 118 95 021

ثبت نام در چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها