غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک آنتی ویروس nod ۳۲

کد خبر: 930526

بعضی از دوستان مشکل آپدیت خودکار آنتی ویروس نود ۳۲ دارند. زیرا به محض متصل شدن به اینترنت آنتی ویروس شروع به آپدیت آنلاین می‌کند. هر بار آپدیت شدن اینترنت آن‌ها مصرف می‌شود؛ که خود باعث کاهش سرعت و مشکلات دیگر در حین آپدیت شدن می‌شود. از آنجا که نود ۳۲ محبوب‌ترین آنتی ویروس در بین کاربران ایرانی به شمار می‌آید. در این پست میخواهیم به شما نحوه غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک نود ۳۲ را به شما آموزش دهیم. لطفا مراحل زیر را با دقت انجام دهید..

غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک آنتی ویروس nod ۳۲

ای اس دانلود: برای غیر فعال کردن آپدیت خودکار Smart Security یا Antivirus Nod۳۲ شما باید مراحل زیر را یکی یکی انجام دهید ۱٫ ابتدا توصیه می‌کنیم آخرین ورژن آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن ۱۲ را دانلود کنید سپس اگه در صورت امکان از سایت رسمی نود ۳۲ سریال فعال سازی آن را خریداری کنید. یا از نمایندگی‌های معتبر و رسمی نود ۳۲ در ایران سریال فعال سازی دریافت کنید.

۱٫ پس از نصب و فعال سازی صفحه اصلی نرم افزار Nod۳۲ را به روشی که خود می‌پسندید باز کنید.

۲٫ سپس مطابق تصویر بر روی گزینه tools کلیک کنید؛ و سپس گزینه Scheduler را کلیک کنید. تا فهرست افعال زمان بندی شده به صورت خودکار برای شما نمایان شود.

غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک آنتی ویروس nod ۳۲

۴٫ در جدولی که در این بخش قرار دارد، از ستون Name گزینه Regular Automatic Update را پیدا کنید و تیک کنار آن را بردارید.

۵٫اگر نمی‌خواهید با متصل شدن به اینترنت به روزرسانی شروع شود، گزینه Automatic Update After dial-up Connection را هم غیر فعال کنید..

یا مطابق تصاویر زیر عمل کنید…

غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک آنتی ویروس nod ۳۲

و هر زمان که خواستید آنتی ویروس را آپدیت کنید تیک این سه گزینه را مجددا فعال کنید

اگر می‌خواهید آپدیت نود فعال باشد، اما قبل از آپدیت از شما اجازه بگیرید ۱٫ مطابق تصویر زیر بر روی گزینه advanced setup کلیک کنید

غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک آنتی ویروس nod ۳۲ سپس مطابق تصویر زیر به قسمت update سپس گزینه profiles و در ادامه گزینه آپدیت و گزینه ask before downloading update را فعال کنید تا هر وقت که آنتی ویروس می‌خواهد آپدیت شود از شما اجازه بگیرد!

غیرفعال کردن آپدیت اتوماتیک آنتی ویروس nod ۳۲ در پایان اشاره کنیم چنانچه هنوز از نسخه‌های قدیمی نود ۳۲ استفاده می‌کنید توصیه می‌کنیم آخرین نسخه آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن جدید را از‌ای اس دانلود دریافت و نصب کنید. تا از سرعت و قابلیت‌های امنیتی پیشرفته آن بهره ببرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها