لحظه گروگانگیری سارق مسلح در بانک! +فیلم

کد خبر: 1002040

سارق مسلح که با گروگان گرفتن یک مشتری زن در بانک قصد سرقت داشت با شلیک مامور بانک کشته شد.

لحظه گروگانگیری سارق مسلح در بانک! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: سارق جوانی که با گرونگان گرفتن یک مشتری در بانک قصد سرقت داشت با شلیک گلوله مامور بانک کشته شد. این جوان ۱۹ ساله در حالی که یک زن را گروگان گرفته و داسی را زیر گلوی او قرار داده بود از کارمندان بانک درخواست پول کرده بود.

لحظاتی بعد این سارق که هویتش مشخص نشده با دخالت مامور امنیتی بانک و شلیک چند گلوله از پای درآمد. این اتفاق در صبح روز ۱۹ ژوئن و در یکی از مناطق ایالت «جوهور» مالزی رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از کارمندان بانک و با تلفن همراه تهیه شده بود این سارق را در حالی که داسی را زیر گلوی این زن قرار داده و کارمندان را تهدید می‌کرد نشان می‌داد. در این ویدئو صدای یکی از کارمندان زن بانک که از شدت ترس گریه می‌کرد شنیده می‌شد. این ویدئو نشان می‌داد لحظاتی بعد و با شلیک مامور بانک و از پای درآمدن این سارق، کارمندان و مشتریانی که در بانک گرفتار شده بودند به بیرون فرار کرده بودند. فرد گروگان گرفته شده زنی ۲۶ ساله با نام «ماریدیا مات ریپی» بود. او با خوش شانسی و پس از از پای درآمدن این سارق از مرگ گریخت.

ماریدیا در این باره به Harian Metro گفت: «این سارق به من گفته بود من هرگز نمی‌خواستم چنین کاری را انجام دهم، اما مجبور به این کار شدم. این کاری است که رئیسم از من خواسته تا انجام دهم. او گفت رئیسم خواهرم را گروگان گرفته و از من خواسته تا این پول را تهیه کنم. اگر من این پول را تهیه نکنم، او خواهرم را خواهد کشت. من اصلا به سمت چپ و به سمت راست حرکت نمی‌کردم، چون داس دقیقا زیر گلوی من بود. یادم می‌آید یکی از کارمندان بانک از سارق خواسته بود که آرام باشد و به من آسیب وارد نکند. حتی برادرم که به همراه من در بانک حضور داشت از او خواسته بود که به من آسیب نرساند.»

گفتنی است؛ در حالی که هنوز مشخص نیست ماجرایی را که این سارق قبل از مرگ در بانک در علت ارتکاب سرقتش عنوان کرده واقعیت داشته باشد پلیس مالزی تحقیقات در این باره را آغاز کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها