علاقه عجیب پیرمرد ۷۰ ساله به بازی «پوکمون گو» +عکس و فیلم

کد خبر: 1003818

پیرمرد ۷۰ ساله تایوانی با قراردادن ۶۴ گوشی تلفن همراه روی دوچرخه خود در خیابان‌های نیوتایپه بازی «پوکمون گو» را دنبال می‌کند.

علاقه عجیب پیرمرد ۷۰ ساله به بازی «پوکمون گو» +عکس و فیلم

باشگاه خبرنگاران: چن سان یوان پیرمرد ۷۰ ساله تایوانی معروف به «عمو پوکمون» به دلیل علاقه زیاد به بازی پوکمون گو با ۶۴ گوشی تلفن همراه نصب شده روی دوچرخه خود بطور همزمان این بازی را دنبال می‌کند.

علاقه عجیب پیرمرد ۷۰ ساله به بازی «پوکمون گو» +عکس و فیلم

انیمیشن پوکمن یکی از پرطرفدارترین انیمیشن‌های ژاپنی هست که بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی زیادی از روی آن ساخته شده است. هر یک از این پوکمن‌ها خصوصیات و توانایی‌هایی منحصر به فرد خودشان را دارند؛ اما از جالب‌ترین خصوصیت آن‌ها که در همه‌شان یکسان است این است که فقط ظرفیت آموزش دیدن چهار حرکت را دارند و اگر حرکت پنجم به آن‌ها آموزش داده شود، یکی از آموزش‌های قبلی را فراموش می‌کنند.

اولین بار این بازی توسط نوه پیرمرد به او معرفی شد. او در ابتدا با ۱۱ گوشی همراه نصب شده روی دوچرخه در سال ۲۰۱۸ مشهور شد، اما اکنون این تعداد را به ۶۴ گوشی رسانده است. با انتشار تصاویرش در شبکه‌های اجتماعی، پیرمرد یک اسپانسر پیدا کرد. جلوی دوچرخه پیرمرد همانند دیواری دیجیتالی است که خیلی‌ها را نگران کرده است. چون ممکن است زیادی مشغول بازی شود و مقابل خود را نبیند و دچار حادثه شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها