تصویر دیده نشده از دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدا

کد خبر: 1007416

صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، تصویری دیده نشده از دیدار ایشان با خانواده معظم شهدا را منتشر کرد.

تصویر دیده نشده از دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدا

باشگاه خبرنگاران جوان: صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی، در جدیدترین پست منتشر کرده، تصویری از دیدار حضرت آیت الله خامنه‌ای با خانواده‌های معظم شهدا را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت و بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به شرح زیر منتشر کرد:

"فرزندان شهدا بدانند که پدران آن‌ها موجب شدند که اسلام، در چشم شیطان‌ها و طاغوت‌های عالم، ابهت پیدا کند. روزی بود که به اسلام و جامعه‌ی مسلمین، اصلاً اعتنایی نمیکردند و کمترین محلی نمیگذاشتند و آنان را صاحب فکر نمیدانستند؛ اما امروز دریافته‌اند که اسلام، کاخ‌های اقتدار شیطانی آنان را در سراسر دنیا لرزانده است. امام بزرگواری که نام و یاد او، دل قدرت‌های طاغوتی را آب میکرد و کاخ‌های آنان را تکان میداد، عظمت خود را از اسلام گرفت. عظمت او، به‌خاطر این بود که خود را خادم اسلام و مسلمین میدانست و مجاهدت او و ملتش، به اسلام عظمت بخشید.

امروز، به فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است و ملت‌ها آبرو و عزت را این‌گونه باید پیدا کنند. ۱۳۶۸/۰۵/۲۵"

تصویر دیده نشده از دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌های شهدا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها