لحظه حمله برق آسای پلنگ به سگ خانگی! +فیلم

کد خبر: 1008183

پلنگی که وارد حیاط یک خانه مسکونی در هند شده بود در یک چشم بهم زدن سگ خانگی را که به آن حمله ور شده بود از پای درآورد.

لحظه حمله برق آسای پلنگ به سگ خانگی! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: یکی از مواردی که اغلب در هند دیده می‌شود هجوم حیوانات وحشی مانند پلنگ یا ببر به مناطق مسکونی و حمله آن‌ها به انسان یا حیوانات اهلی است. مانند اتفاقی که به تازگی در منطقه «ناینیتال» در نزدیکی باغ وحش تالیتال رخ داد و در آن پلنگی وارد یک خانه مسکونی شد. در این حادثه این پلنگ پس از ورود به حیاط یک خانه مسکونی اقدام به کشتن سگ خانگی فردی محلی با نام «چاندان سینگ آدهیکاری» کرد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که پلنگ پس از ورود به داخل خانه به یک سگ خانگی حمله‌ور شده و این حیوان را از پای در می‌آورد. بنا به گفته «تاپیشا»، دختر چاندان سینگ او در لحظه ورود پلنگ در خانه حضور داشت. او گفت پیش از آنکه بتواند کاری انجام دهد پلنگ به سگ خانگی آن‌ها حمله‌ور شد و آن را از کشت. تاپیشا به یکی از رسانه‌های محلی هند گفت: "قبلا پلنگ‌ها با احساس بوی انسان پا به فرار می‌گذاشتند، اما حالا به راحتی وارد خانه‌ها می‌شوند و ترس و ابایی از انسان ندارند. این یک هشدار است که اگر چاره‌ای برای آن اندیشه نشود به زودی آن‌ها به انسان‌ها نیز حمله ور خواهند شد. "

بنا به ادعای تاپیشا این دومین مورد طی ۱۵ روز گذشته است که یک پلنگ به حیوان خانگی حمله‌ور شده و آن را می‌کشد. بنا به گفته او در بار نخست آن‌ها شاهد صحنه کشته شدن حیوان خانگی خود نبودند، اما این بار این اتفاق در مقابل چشم خود او رخ داد.

گفتنی است؛ پدر تاپیشا از مسئولان جنگلبانی محلی خواسته تا با به‌کارگیری تله از وقوع اتفاقات مشابه بعدی جلوگیری کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها