جیمی جامپ‌ها از جنس کانگرو‌ مسابقه فوتبال را بهم زدند! +عکس و فیلم

کد خبر: 1008443

هجوم چند کانگرو به زمین بازی فوتبال موجب شد تا در برگزاری مسابقه برای دقایقی اخلال ایجاد شود.

جیمی جامپ‌ها از جنس کانگرو‌ مسابقه فوتبال را بهم زدند! +عکس و فیلم

باشگاه خبرنگاران: روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی. برخی از این ویدئو‌ها چنان جذاب هستند که مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی پربازدید می‌شوند، مانند ویدئوی هجوم کانگرو‌ها به یک مسابقه فوتبال در لیگ استرالیا!

جیمی جامپ‌ها از جنس کانگرو‌ها در مسابقه فوتبال +عکس

در حالی که بازیکنان دو تیم فوتبال در لیگ استرالیا در حال بازی بودند ورود غیرمنتظره و ناگهانی مهمانان ناخوانده موجب اخلال در انجام بازی شد. در ویدئویی که منتشر شده است پرسه زدن دست کم دو کانگرو در وسط زمین فوتبال نشان داده می‌شود. در ادامه مسئولان برگزاری مسابقه وارد عمل شده و کانگرو‌ها را از زمین فوتبال خارج کردند.

این ویدئو در صفحه توئیتر AFL یا لیگ فوتبال استرالیا به اشتراک گذاشته شد. ویدئو مذکور پس از آنکه در تاریخ ۱۹ جولای در توئیتر منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۳۹ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و آن‌ها با درج کامنت‌هایی طنز به آن واکنش نشان دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چه جالب! احتمالا کانگرو‌ها قصد داشتند تا بازی فوتبال را تجربه کنند!.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها