اقدام عجیب دو راننده اتوبوس در وسط خیابان! +فیلم

کد خبر: 1008873

اقدام عجیب دو راننده اتوبوس برای رد و بدل کردن یک بسته آجیل در وسط خیابان منجر به ایجاد ترافیک شد.

اقدام عجیب دو راننده اتوبوس در وسط خیابان! +فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان: برخی اوقات هنگام رانندگی با رانندگان بی ملاحظه‌ای مواجه می‌شویم که برای چک کردن تلفن همراه خود یا پرسیدن آدرس اقدام به توقف در وسط خیابان می‌کنند. این رانندگان متخلف به جای توقف در کنار خیابان با توقف در وسط آن موجب ایجاد ترافیک و دردسر برای سایر رانندگان می‌شوند، مانند دو راننده اتوبوس اهل چین که به تازگی اقدام عجیب آن‌ها در یکی از خیابان‌های این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. تخلف این دو راننده موجب شد تا سایر رانندگان برای عبور از خیابان دچار مشکل شوند.

ویدئویی که منتشر شده است تخلف این دو راننده اتوبوس شهری را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این راننده برای رد و بدل کردن یک بسته از طریق پنجره اتوبوس اقدام به توقف در وسط خیابان می‌کنند. این ویدو نشان می‌دهد این دو راننده برای آنکه این بسته را با یکدیگر ردوبدل کنند اتوبوس‌های خود را در وسط خیابان به طرزی عجیب متوقف کرده و موجب مسدود شدن خیابان می‌شوند. ظاهرا آن‌ها برای رد و بدل کردن یک بسته آجیل دست به اقدام عجیب زده بودند.

پس از انتشار گسترده این ویدئو شرکت اتوبوسرانی محلی از بررسی این موضوع خبر داد و اعلام کرد با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها