ساخت یک دیوار از آی‌فون‌های قدیمی توسط مرد ویتنامی! +عکس

کد خبر: 1013139

با گوشی‌های آی‌فون یا کلا گوشی‌های قدیمی در رده پرچمدار خود چه می‌کنید. راستش سلیقه و ترجیح کلی من این است که این گوشی‌ها را نگه دارم و یک گوشه‌ای حفظ کنم! نسبتا پشیمان هستم که چرا برخی از گوشی‌های خود را به فروش رسانده‌ام.

ساخت یک دیوار از آی‌فون‌های قدیمی توسط مرد ویتنامی! +عکس

یک پزشک: با گوشی‌های آی‌فون یا کلا گوشی‌های قدیمی در رده پرچمدار خود چه می‌کنید. راستش سلیقه و ترجیح کلی من این است که این گوشی‌ها را نگه دارم و یک گوشه‌ای حفظ کنم! نسبتا پشیمان هستم که چرا برخی از گوشی‌های خود را به فروش رسانده‌ام.

خب، این ویژگی‌های آدم‌های خاطره‌باز و آن‌هایی است که پتانسیل کلکسیونر شدن را دست‌کم از نظر ذهنی دارند! به گوشی‌های خود از آلکاتل تا آی‌فون ۶ s که نگاه می‌کنم، کلی خاطره برای من زنده می‌شود.

ساخت یک دیوار از آی‌فون‌های قدیمی توسط مرد ویتنامی! +عکس

اما در شرایط اقتصادی جدید ایران که مردم خیلی دشوارتر از پیش و دیگر فقط وقتی واقعا لازم باشد، گوشی عوض می‌کنند، فکر کنم کمتر کسی پیدا شود که گوشی خود را تا زمانی که کار کند، تغییر بدهد. برای همین دیدن گوشی‌های با قدمت سه سال به بالا، دیگر روتین شده است.

حالا تصور کنید در این وانفسا، ابتکار یک مرد ویتنامی را ببینیم.

داستان از این قرار است که یک مرد ویتنامی که در یک مرکز خدمات تلفن کار می‌کند با استفاده از گوشی‌های قدیمی آی‌فون، دیوار بیرونی خانه‌اش را پوشش داده است!

طبعا شما هم مثل من شک برتان داشته که حتما ما با بدنه کاذب، مدل یا ماک آپ گوشی سر و کار داریم و نه گوشی آی‌فون واقعی. اما متن خبر ما تاکید کرده که گوشی‌ها واقعی هستند و بیشترشان را آی‌فون‌های ۶ تشکیل می‌دهند. صد‌ها عدد از آن‌ها در رنگ‌های مختلف در این دیوار استفاده شده‌اند!

نظر شما در مورد تقلید از این کار در ایران و چگونگی مخافظت از این دیوار چیست؟!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها