اقدام جالب مرد هندی برای گرامیداشت همسر متوفایش! +عکس

کد خبر: 1014449

تصمیم جالب مرد هندوستانی برای گرامیداشت یاد و خاطره زن متوفایش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

اقدام جالب مرد هندی برای گرامیداشت همسر متوفایش! +عکس

باشگاه خبرنگاران: عشق و علاقه یک مرد هندوستانی به همسر متوفایش موجب شد تا این مرد به شکلی جالب یاد و خاطره او را گرامی بدارد. این مرد با ساخت مجسمه مومی زن متوفایش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

مادهاوی گوپتا همسر سرینیواسا، ۳ سال پیش در یک حادثه تصادف جانش را از دست داد. سرینیواسا، تصمیم خود برای ساخت یادبودی از همسرش را با ۲۵ معمار مختلف در میان گذاشت و سرانجام یکی از آن‌ها به نام «ماهش رانگاناداوارو» به او پیشنهاد کرد تا مجسمه‌ای هم اندازه زنش را بسازد.

«سرینیواسا گوپتا» ۵۷ ساله که اهل منطقه «بانگلو» واقع در ایالت کارناتاکا هند است پس از آماده شدن این مجسمه آن را به خانه‌اش منتقل کرد. سرینیواسا در تاریخ ۸ آگوست تعدادی از مهمانان را به خانه خود دعوت کرد. مهمانان پس از حضور در خانه این مرد با دیدن مجسمه زن سابقش که دقیقا هم اندازه او بود شگفت زده شدند.

سرینیواسا به رسانه‌های محلی هند گفت: «همه غافلگیر شدند. آن‌ها برای لحظه‌ای حتی تصور کردند زن سابقم دوباره زنده شده و در کنار من حضور دارد. آن‌ها حتی تعدادی عکس با مجسمه زنم به یادگار ثبت کردند.»

او افزود: «من همیشه می‌خواستم به شیوه‌ای خاص، یاد و خاطره او را زنده کنم. این حالت چهره زن مهربانم است که با دیدن آن به یادش می‌افتم. من یکسال پیش آن را سفارش داده بودم.»

گفتنی است؛ زن سرینیواسا و دختران او سه سال پیش در یک حادثه تصادف رانندگی شدید جان خود را از دست دادند؛ این در حالی بود که خود او تنها دچار جراحت سطحی شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها