امیرمحمد زند آقای بازیگر خلبان شد +عکس

کد خبر: 1014931

عکسی که امیرمحمدزند در حال آموزش خلبانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

امیرمحمد زند آقای بازیگر خلبان شد +عکس

رکنا: امیر محمد زند بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از خود در حال آموزش خلبانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. امیرمحمد زند در مجموعه‌های هزاران چشم، ماه محبوب خدا، نسیم رویا، خانه مهر، عملیات ۱۲۵، فیلم سرشاخ، قبل از غروب، ستایش و … ایفای نقش کرده است.

امیرمحمد زند آقای بازیگر خلبان شد +عکس

امیرمحمد زند متولد ۱ مهر ۱۳۵۷ در تهران است. او در دانشگاه La sapienza رم ایتالیا در رشته کارگردانی تحصیل کردو «یک آن اشتباه» نخستین ساخته بلند وی به حساب می‌آید. امیر محمد زند بازیگر دانش آموخته سینما، قبل از فیلم حیرانی در فیلم‌هایی مانند «اتوبوس شب»، «تقاطع» و «شب حورا» نقش آفرینی نموده است.

امیرمحمد زند یک خواهر کوچکتر از خود و یک برادر بزرگ‌تر از خود دارد، خیلی زود توانست مسیرش در دنیای هنر را پیدا کند

امیرمحمد زند در سال ۱۳۷۶ به مدرسه آزاد بازیگری رفت و برای اولین بار به کارگردان ایرانی کیانوش عیاری معرفی شد و نقش کوتاهی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم را بازی کرد. در واقع این اولین تجربه حضور وی در تلویزیون بود.

امیرمحمد زند در مجموعه‌های هزاران چشم، ماه محبوب خدا، نسیم رؤیا، خانه مهر، عملیات ۱۲۵، فیلم سرشاخ، قبل از غروب، ستایش و … ایفای نقش نموده است.

متهم به قتل در زمان سربازی

امیرمحمد زنددر یکی از مصاحبه هایش گفته بود؛ من سال ۷۶ تا ۷۷ به سربازی رفتم. در سربازی ام هم اتفاق‌های عجیب و غریبی افتاد که مانند فیلم بود البته بگویم که بعدا از آن هم فیلم ساختند زمان سربازی ام در اردکان یزد در سپاه پاسداران سپری شد. در آن زمان حادثه‌ای افتاد و یکی از هم خدمتی‌های من خود را کشت و من شدم متهم به آن اتفاق و این داستان برگرفته شد برای مجموعه تلویزیونی به دنیا بگویید بایستد این سریال زندگی حقیقی من بود. هم خدمتی من با تفنگ بنده خود‌کشی کرد و من متهم به قتل ایشان شدم، ولی پس از چند وقت فهمیدند که وی خود‌کشی کرده و من آزاد شدم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها