اخراج جوکوویچ به خاطر ضربه زدن به داور! +فیلم

کد خبر: 1018666

مرد شماره یک تنیس جهان به خاطر ارتکاب حرکتی ناپسند از چهارمین گرنداسلم فصل جاری کنار گذاشته شد.

اخراج جوکوویچ به خاطر ضربه زدن به داور!  +فیلم

خبرگزاری تسنیم: و به نقل از نشریه نیویورک تایمز، چهارمین دور رقابت‌های تنیس اوپن آمریکا با حادثه‌ای غیرمنتظره همراه بود که منجر به دیسکالیفه (اخراج به دلیل ارتکاب رفتار غیرورزشی) شدن نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان شد.

در این حادثه تنیسور صرب پس از آنکه آخرین امتیاز گیم نهم ست اول را از دست داد، از سر خشم توپی را که در جیبش داشت، درآورد با قدرت تمام با راکت خود به آن ضربه زد. از شانس بد او توپ به صورت سهوی به گلوی یکی از خط نگه‌داران انتهای زمین برخورد کرد و او از شدت ضربه نقش بر زمین شد.

اخراج جوکوویچ به خاطر ضربه زدن به داور! +فیلم

جوکوویچ بلافاصله پس از این حادثه به سمت خط نگه‌دار رفت تا از او دلجویی کند. او سپس بحث و جدلی طولانی با داور وسط (روی تور) داشت که در نهایت منجر به اخراج وی از مسابقه به دلیل رفتار‌های غیرورزشی شد. به این ترتیب جوکوویچ در حالی که در ست اول مسابقه‌اش مقابل پابلو کارنیو بوستا از اسپانیا، با نتیجه ۵ بر ۴ عقب بود، از ادامه مسابقه محروم و حذف شد. جوکوویچ آخرین تنیسور باقیمانده در دور چهارم اوپن آمریکا بود که سابقه قهرمانی در گرنداسلم‌ها را داشت. با حذف او، کارنیو بوستای سید بیستمی راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها