تحصن عجیب نمایندگان پارلمان هند! +عکس

کد خبر: 1022007

۸ نماینده پارلمان هند که به دلیل اعتراضات خود علیه طرح اصلاحات کشاورزی تعلیق شده‌اند، شیوه‌ای جالب از اعتراض را آغاز کردند.

تحصن عجیب نمایندگان پارلمان هند! +عکس

خبرگزاری تسنیم به نقل از اندیا تودی؛ ۸ نماینده پارلمان هند که روز گذشته به دلیل اعتراضات ادامه دار خود به طرح اصلاحات کشاورزی تعلیق شده بودند دست به تحصن در محوطه خارجی پارلمان زدند.

این افراد ضمن بیتوته در محوطه خارجی پارلمان و حتی اسکان شبانه در همان نقطه اعلام کردند: به اعتراض خود علیه این لایحه که به ضرر کشاورزان است ادامه خواهند داد.

اعتراض جالب نمایندگان پارلمان هند

آن‌ها اعلام کردند تا زمانی که با رئیس جمهور هند دیدار نکنند و مانع اجرای این طرح نشوند از اعتراضات خود دست برنداشتند.

نمایندگان معترض تصریح کردند: تا کنون هیچ کدام از مقامات دولتی به دیدار آن‌ها نیامده‌اند، ولی نمایندگان اپوزیسیون دائما به آن‌ها سر می‌زنند و جویای حال آن‌ها هستند.

مسئولین پارلمان هند می‌گویند: اعتراض این ۸ نفر به شدت خشن بود و رئیس پارلمان از بیم حمله آن‌ها دستور تعلیقشان را صادر کرده است.

این در حالی است که تصویب طرح اصلاحات کشاورزی اعتراضات دامنه داری را در هند به وجود آورده و کشاورزان بسیاری از مناطق شریک شدن محصولاتشان با شرکت‌های نیمه خصوصی را رد کرده‌اند.

قرار است امروز نمایندگان حزب کنگره به عنوان بزرگترن حزب اپوزیسیون هند تلاش دیگری برای جلوگیری از اجرای این طرح داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها