نقاشی بی‌نظیر یک هنرمند خلاق با «آب» +فیلم

کد خبر: 1023378

هنرمندی آمریکایی با استفاده از آب تصویری بسیار بزرگ نقاشی کرده است که هر بیننده‌ای را حیرت زده می‌کند.

نقاشی بی‌نظیر یک هنرمند خلاق با «آب» +فیلم

باشگاه خبرنگاران: هنرمندی آمریکایی با استفاده از «آب» نقاشی بسیار حیرت انگیزی بر روی آسفالت ترسیم کرده است که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

این نقاش و عکاس آمریکایی از فرصت قرنطینه اعلام شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده کرده و نقاشی خیره‌کننده بسیار بزرگی ترسیم کرده است که در نوع خود بی نظیر است.

نقاشی بی‌نظیر یک هنرمند خلاق با «آب» +فیلم

به گفته وب سایت شبکه تلویزیونی «الحره» این نقاش به نام «ران بورکت» ویدئوی اثر هنری خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و نوشته است که ایده نقاشی کشیدن به وسیله آب در دوره قرنطینه به ذهنش خطور کرده است و این ایده را بر روی مسیر منتهی به پارکینگ خانه‌اش در شهر تروسفیل در ایالت آلابامای آمریکا اجرایی کرده است.

او برای کشیدن این نقاشی بسیار بزرگ و بی نظیر از پسماند آب خانه خود استفاده کرده است و تمامی مراحل کار هنری خود را با پهپاد به صورت هوایی تصویربرداری کرده است تا بتواند بزرگی نقاشی خود را برای مخاطب به نمایش بگذارد.

در تابلوی نقاشی زمینی طرحی از طبیعت کشیده شده است که درخت، کوه، دو گرگ و یک گوزن به چشم می‌خورد و ترسیم آن با آب ضمن رعایت جزئیات در این طرح بسیار حیرت انگیز است.

این هنرمند آمریکایی تاکید کرده است که از سی سال قبل به دنبال کشیدن یک نقاشی بوده است که در جهان همانندی نداشته باشد و در دوره قرنطینه خانگی تصمیم گرفته است که با اثری که مورد استقبال همگان است به یک هنرمند منحصر بفرد تبدیل شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها