نامادری بی رحم به کودک ۸ ساله علوفه خوراند ! +عکس

کد خبر: 1025295

زن سوری که با چرب کردن بدن فرزند همسرش و مجبور کردن او به خوردن علوفه، او را شکنجه می‌کرد دستگیر شد.

نامادری بی رحم به کودک ۸ ساله علوفه خوراند ! +عکس

باشگاه خبرنگاران: اخیرا گزارشی از اداره پلیس در منطقه حمص سوریه منتشر شده که در آن نوشته‌اند: "یک زن سوری همه‌ی احساسات انسانی را زیر پا گذاشته و پسر شوهرش که ۸ ساله است را با مشارکت فرزندانش در غیاب شوهر شکنجه و تنبیه بدنی می‌کند. "

جزئیات این گزارش از زبان همسایه این خانواده که توسط اداره پلیس منطقه حمص، تهیه شده بدین شرح بود که کودکی در زمان غیبت پدرش، از سوی همسر و فرزندان پدرش مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار می‌گرفت. زن مورد نظر همراه با دو فرزند خود و کودک شکنجه شده به اداره پلیس تحویل داده شدند. طی بازجویی‌های اداره‌ی پلیس از کودک، به نام خالد، که فقط ۸ سال دارد، مشخص شد که وی تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفته است.

شکنجه‌های عجیب کودک ۸ ساله توسط نامادری بی رحم!

طی بازجویی‌های صورت گرفته، نامادری اعتراف کرد که او را شکنجه کرده است، در حالی که لباس او را از تنش درآورده و بدن او را با مربا زردآلو آغشته کرده، پسرک را در پشت بام ساختمان، با همکاری پسرش در معرض آفتاب قرار داده بود. سپس او را به باغ خانه برده و او را مجبور به خوردن خوراک حیوانات می‌کردند و دختر این زن که در محل حضور داشته از او عکس می‌گرفته است. همچنین زباله‌های خود را روی زمین می‌ریختند و کودک را مجبور می‌کردند که زباله‌ها را جمع کند و با گوشی موبایل از او عکس می‌گرفتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها