عاقبت قراردادن حلقه ازدواج روی پوزه سگ! +عکس

کد خبر: 1026690

زن جوان که قصد داشت با یک ابتکار جالب و قرار دادن حلقه ازدواج روی پوزه سگ مرد مورد علاقه اش را سورپرایز کند بلافاصله پشیمان شد.

عاقبت قراردادن حلقه ازدواج روی پوزه سگ! +عکس

باشگاه خبرنگاران: نامزد کردن با فردی که قصد داریم بقیه زندگی خود را در کنار او بگذرانیم یکی از بهترین لحظات زندگی ما به شمار می‌رود. به همین دلیل پسران و دختران جوان هر یک با به کارگیری ابتکارات و ایده‌های جالب در نحوه درخواست ازدواج به دختر مورد علاقه خود سعی می‌کنند تا آن را به شکلی کاملا منحصر به فرد و ویژه انجام دهند.

اعلام خبر نامزدی نیز به همان اندازه می‌تواند برای دوستان و آشنایان جالب و خوشحال کننده باشد. با این حال همیشه همه چیز آن طور که برنامه ریزی شده است پیش نمی‌رود و گاهی ممکن است اتفاقاتی ناخواسته همه چیز را خراب کند. مانند اتفاقی که به تازگی ویدئویی از آن خبرساز شده است.

یک دختر جوان که هویتش مشخص نشده در حالی که قصد داشت نامزدکردن خود با مرد مورد علاقه اش را با تهیه و انتشار چند عکس از حلقه نامزدی‌اش در حالی که آن را روی پوزه سگ قرار داده بود اعلام کند با اتفاقی غیرقابل پیش بینی شوکه شد. پس از آنکه این دختر حلقه خود را روی پوزه سگ گذاشت این حیوان اقدام به بلعیدن آن کرد.

ویدئویی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد که پس از آنکه این دختر حلقه نامزدی خود را روی پوزه سگ قرار می‌دهد این حیوان در یک چشم بهم زدن اقدام به بلعیدن آن می‌کند. این ویدئو با تعجب و حیرت این دختر، مرد مورد علاقه و اطرافیانش به اتمام می‌رسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها