اهالی قدس اماراتی ها را از مسجدالاقصی بیرون کردند: بیرون برو از مسجد ای سازشگرخائن +فیلم

کد خبر: 1027356

در تصاویر ویدئویی منتشر شده سه تبعه اماراتی در حال تصویربرداری از داخل مسجدالاقصی هستند که اهالی قدس به آن‌ها نزدیک می‌شوند و یکی از آن‌ها خطاب به بازدید کننده اماراتی می‌گوید:برو بیرون و با من حرف نزن، به سازشگرانی مثل تو اجازه نمی‌دهم با ما حرف بزنند. دور شو، برو بیرون‌ای سازشگر خائن.

اهالی قدس اماراتی ها را از مسجدالاقصی بیرون کردند: بیرون برو از مسجد ای سازشگرخائن +فیلم

گروه ترجنه فردا: اهالی قدس ظهر روز یکشنبه تعداد از اتباع امارات را که برای نخستین بار به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بودند از مسجد الاقصی بیرون کردند. در تصاویر ویدئویی منتشر شده سه تبعه اماراتی در حال تصویربرداری از داخل مسجدالاقصی هستند که اهالی قدس به آن‌ها نزدیک می‌شوند و یکی از آن‌ها خطاب به بازدید کننده اماراتی می‌گوید:برو بیرون و با من حرف نزن، به سازشگرانی مثل تو اجازه نمی‌دهم با ما حرف بزنند. دور شو، برو بیرون‌ای سازشگر خائن. اماراتی‌ها که با اسکورت سربازان صهیونیست وارد مسجد الاقصی شده بودند با دیدن واکنش اهالی قدس به سرعت این مکان را ترک می‌کنند.

این ویدئو از روز گذشته در صفحات مجازی و رسانه‌های جهان عرب با هشتگ:سازش خیانت است، فلسطین قضیه ماست و شعار‌های دیگری در دفاع از آرمان فلسطین بار‌ها منتشر شده و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است. بازتاب ویدئو حتی در بین کاربران اماراتی و بحرینی نیز بسیار منفی بوده به شکلی که سفر به سرزمین‌های اشغالی را با توجه به خشم مردم فلسطین نادرست ارزیابی کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها