صحنه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور پای زن! +فیلم

کد خبر: 1027789

زن استرالیایی که شاهد صحنه پیچیدن مار پیتون غول پیکر به دور پایش بود سراسیمه از پلیس کمک خواست.

صحنه وحشتناک پیچیدن مار پیتون به دور پای زن! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: استرالیا، کشوری است که مانند هندوستان گونه‌های جانوری و گیاهی فراوانی در آن می‌توان یافت. مار‌های پیتون یکی از گونه‌های جانوری در این کشور هستند.

مار‌های پیتون بر خلاف برخی دیگر از مار‌ها مثلا مار‌های کبرا، سمی نیستند، اما آن‌ها روش دیگری را برای شکار طعمه خود به کار می‌برند، پیچیدن به دور طعمه و کشتن آن. کمتر جانوری می‌تواند در مقابل این روش که مار پیتون به کار می‌برد جان سالم به در ببرد.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه پیچیدن یک مار پیتون غول پیکر به دور پای یک زن استرالیایی را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این مار در حالی که به دور یکی از پا‌های این زن پیچیده دیده می‌شود. این زن اهل کوئینزلند که دچار وحشت شده بود بلافاصله با پلیس تماس گرفت و از آن‌ها کمک خواست. در ویدئویی که توسط ماموران پلیس تهیه و منتشر شده است یکی از ماموران را در حال جدا کردن مار پیتون از پای این زن نشان می‌دهد. بنا به گزارش یاهو نیوز پس از آنکه این زن مار پیتون را از دست گربه اش نجات داد این خزنده به دور پایش پیچید. بنا به این گزارش مار مذکور بیش از ۳ متر طول داشت.

این زن استرالیایی ضمن پوزش از تماس با پلیس گفت اگر ماموران پلیس در محل حاضر نمی‌شدند او قادر به جداکردن مار از پایش نبود.

گفتنی است؛ مار‌های پیتون مار‌های غیرسمی به شمار می‌روند که با پیچیدن به دور طعمه خود آن را شکار می‌کنند. طول این مار‌ها می‌تواند به بیش از ۹ متر برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها