ارثیه پدری متفاوت مرد اهل ترکیه +عکس

کد خبر: 1029970

یک مرد اهل ترکیه بیش از پنجاه سال مجوز دوچرخه و ترافیک خود را سالم نگه داشته است.

ارثیه پدری متفاوت مرد اهل ترکیه +عکس

رکنا: دوچرخه یکی از سالم‌ترین وسیله‌های نقلیه است که هم به سلامت انسان کمک می‌کند و هم به عنوان یک وسیله دوست‌دار محیط زیست، هوا را آلوده نمی‌کند.

این خبر مربوط به یک شهروند ترک است. این شخص اینسه نام دارد که دارای دوچرخه‌ای جالب و شگفت‌انگیز است. دوچرخه ۵۶ ساله متعلق به پدر اینسه است که در منطقه کارامهمت در شهر Mentici زندگی می‌کند. این دوچرخه توجه کسانی که آن را می‌بینند جلب می‌کند زیرا این دوچرخه متعلق به مارک Ince است که مشخصه دوران خاصی از تاریخ است. در آن زمان خرید آن نیاز به مجوز ترافیک داشته است، بنابراین پلاکی با شماره ۴۸ دارد. این مجوز نشان می‌دهد که پدر اینسه در تاریخ ۱۳ ژوئیه ۱۹۶۴ از شعبه راهنمایی‌و‌رانندگی اداره پلیس مجوز گرفت و یک مهر در مجوز وجود دارد که نشان می‌دهد برای صدور آن، ۱۳ بار بازرسی از دوچرخه انجام شده است.

اینسه می‌گوید که او از همان کودکی از این دوچرخه استفاده کرده است. وی افزود: ما نام دارنده مجوز دوچرخه را تغییر نداده‌ایم، زیرا مجوز هنوز به نام شخصی است که از او دوچرخه را خریده‌ایم. در منطقه موگلا، پلیس راهنمایی‌و‌رانندگی دوچرخه‌هایی را که مجوز نداشتند را می‌گرفت. در آن سال‌ها قوانینی برای دوچرخه‌سواری وجود داشت که دوچرخه‌ها پلاک داشتند. ما می‌خواستیم مجوز دوچرخه را تعویض کنیم که به پلیس مراجعه کردیم. آن‌ها گفتند که مجوز دوچرخه لغو شده است. من فکر می‌کنم فرزندانم با مراقبت از دوچرخه پدر و پدربزرگشان این سنت را ادامه دهند.

اینسه اشاره می‌کند که او روی دوچرخه یک کیلومترسنج نصب کرده است که کیلومترهایی که با دوچرخه طی می‌کنیم را اندازه گیری می‌کرد. وی اظهار داشت که دوچرخه را مرتب و تمیز نگهداری می‌کند و زمستان آن را در پارکینگ خود نگه می‌دارد. وی گفت: من قدرت خود را مدیون این دوچرخه هستم. فکر می‌کنم دوچرخه زیباترین وسیله ورزشی است. من همه را به استفاده از دوچرخه دعوت می‌کنم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها