اقدام تحسین برانگیز پلیس با دیدن آمبولانس! +فیلم

کد خبر: 1031678

پلیس محلی هند با دیدن آمبولانس دست به اقدامی تحسین برانگیز زد که به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

اقدام تحسین برانگیز پلیس با دیدن آمبولانس! +فیلم

باشگاه خبرنگاران: یک مامور پلیس هند با اقدام انسان‌دوستانه خود، تحسین مردم در این کشور را برانگیخت. این مامور رانندگی با دیدن خودروی آمبولانس که در حال انتقال یک بیمار اورژانسی به بیمارستان بود بلافاصله تلاش کرد تا راه را برای عبور آمبولانس باز کند. «جی بابجی»، با دویدن ۲ کیلومتر تمام مسیر را برای عبور آمبولانس که حامل یک بیمار بدحال بود باز کرد.

اقدام تحسین برانگیز پلیس با دیدن آمبولانس! +فیلم

در ویدئویی که منتشر شده است اقدام انساندوستانه این مامور پلیس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این مامور پلیس در حالی که در مقابل خودروی آمبولانس می‌دود و از رانندگان می‌خواهد تا مسیر را برای عبور آن باز کنند دیده می‌شود. او در این ویدئو از رانندگانی که در این خیابان شلوغ حضور دارند می‌خواهد تا با انتقال وسیله نقلیه خود به کنار خیابان امکان عبور سریع آمبولانس را فراهم کنند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند بابجی پس از آنکه مشاهده کرد آمبولانس در میان خودرو‌ها در این خیابان شلوغ گرفتار شده است دست به این اقدام انساندوستانه زد. این اتفاق روز دوشنبه و زمانی که آمبولانس در حال حرکت از «آبیدس» به «کوتی» در منطقه حیدرآباد هند بود رخ داد.

این ویدئو پس از آنکه روز چهارشنبه در توئیتر منتشر شد توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. این ویدئو با توضیحی کوتاه در این شبکه اجتماعی منتشر شد. در توضیح این ویدئو آمده بود: «پلیس رانندگی حیدرآباد با دویدن چند مایل تلاش کرد تا به راننده آمبولانسی که در حال انتقال یک بیمار بدحال به بیمارستان بود کمک کند. امیدوارم این بیمار اکنون حالش خوب باشد.»

اقدام انساندوستانه این مامور پلیس که فراتر از وظیفه قانونی او بود تحسین کاربران را برانگیخت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «درود‌ها بر این پلیس انساندوست و وظیفه شناس.» کاربر دیگر نوشت: «به احترام این پلیس کلاه از سر برمی دارم و می‌ایستم. ممنونم از تو سِِر.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها