صحنه‌ای جذاب از استتار یک جغد +عکس

کد خبر: 1031846

در آفریقای جنوبی یک جغد برای محافظت از کودکان خود با تنه یک درخت کاملا استتار کرد.

صحنه‌ای جذاب از استتار یک جغد +عکس

باشگاه خبرنگاران: حیوانات معمولا از چندین روش برای پنهان کردن خود و استتار یا فرار از دست شکارچیان استفاده می‌کنند. آن‌ها از روش‌های بسیار عجیبی استفاده می‌کنند. یک تصویر جدید از یک جغد قهوه‌ای در آفریقای جنوبی منتشر شده‌است که کاملا در پوسته یک درخت پنهان شده‌است تا فرزندان خود را از گزند شکارچیان مخفی کند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت: این عکس از پرنده باهوش مخفی شده در درخت در پارک جنگلی نوردوک در کیپ تاون در آفریقای جنوبی گرفته شده است. در این عکس دو جغد کوچک که حدودا دو هفته عمر دارند، پشت مادرشان قایم شده‌اند.

صحنه‌ای جذاب از استتار یک جغد +عکس

راب مسلی، ۵۷ ساله، هفته‌ها است که این جغد‌ها را دنبال می‌کند، اما اعتراف می‌کند که به دلیل استتار خیره کننده این جغدها، خود هنوز در تلاش برای پیدا کردن آن‌ها است. او می‌گوید: آن‌ها در پارکی در نزدیکی مردم عادی زندگی می‌کنند، اما یکدفعه ناپدید می‌شوند. من فکر کردم که آن‌ها لانه‌ای برای خود ساخته‌اند، اما هرچقدر تلاش کردم آن را پیدا نکردم. بعد از تلاش بسیار محل اقامت آن‌ها را پیدا کردم و فهمیدم که یکی دیگر از این نوع جغد‌ها در همان نزدیکی زندگی می‌کند.

وی در ادامه گفت: آن‌ها به قدری زیبا استتار می‌کنند که به راحتی قابل دیدن نیستند مگر اینکه بدانید کجا هستند. دیدن آن‌ها به خصوص با چشم غیرمسلح تقریبا غیرممکن است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها