دستگیری ۶ زورگیر قمه بدست آزادراه تهران شمال +فیلم

کد خبر: 1033120

جزئیات دستگیری ۶ نفر از ۸ زورگیر قمه بدست آزادراه تهران شمال از زبان رئیس پلیس پایتخت

دستگیری ۶ زورگیر قمه بدست آزادراه تهران شمال +فیلم

جزئیات دستگیری ۶ نفر از ۸ زورگیر قمه بدست آزادراه تهران شمال از زبان رئیس پلیس پایتخت

انگیزه‌ی عاملان قمه کشی در آزاد راه تهران_شمال مشخص شد مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره‌ی انگیزه‌ی عاملان قمه کشی در آزاد راه تهران_شمال توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ صباحی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ با اشاره به اظهارات اولیه‌ی عاملان قمه کشی آزادراه تهران_شمال گفت: این افراد هیچ گونه سابقه‌ی کیفری نداشته اند و طبق اظهارات این متهمان در جاده آینه دو خودرو به هم برخورد می‌کند و فقط به قصد تلافی این اتفاق دست به این کار زده اند.

وی افزود: این افراد که در خودروی پراید حضور داشتند بنا به اظهاراتشان قصد هیچ گونه سرقتی را نداشتند و فقط برای خودنمایی دست به این کار زده اند.

سرهنگ صباحی نیز در همین رابطه گفت: پلیس به صورت ۲۴ ساعته در تمامی جاده‌ها و اتوبان‌ها حضور دارد و در همه‌ی جاده‌ها و اتوبان‌ها امنیت برقرار است.

سرهنگ صباحی با بیان اینکه در صورت بروز حادثه‌های این چنینی سریعا باید با پلیس تماس گرفته شود ادامه داد: از مردم عزیز می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه اتفاق این چنینی سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند و با فیلم گرفتن و منتشر کردن آن در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی نشوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها