ماهیگیر برزیلی میمونی را از غرق شدن نجات داد +عکس

کد خبر: 1033505

یک ماهیگیر برزیلی میمونی را از غرق شدن در رودخانه‌ای در برزیل نجات داد و او را به خشکی رساند.

ماهیگیر برزیلی میمونی را از غرق شدن نجات داد +عکس

باشگاه خبرنگاران: گروهی از ماهیگیران برزیلی یک میمون که در حال غرق شدن در رودخانه‌ای در ایالت ریوگراند دوسول برزیل نجات دادند. آن‌ها توانستند آن را از آب بیرون بکشند تا اینکه به خشکی برسد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد که صیادان، میمون را هنگام شنا در آب پیدا کردند و متوجه شدند که خسته است. وقتی به او نزدیک شدند یک پارو به سمت او دراز کردند تا میمون را نجات دهند. میمون کمک آن‌ها را پذیرفت و سوار قایق شد. بدن او به شدت خیس شده بود و خیلی بی‌حال به نظر می‌رسید.

ماهیگیر برزیلی میمونی را از غرق شدن نجات داد +عکس

مردی که این ضبط کرد گفت: من و گروهی از دوستان به کمپ و شکار رفتیم. پس از یک سفر کوتاه ماهیگیران او را در نزدیکی شاخه‌ای رها کردند و قبل از اینکه به بالای درختان برود و ناپدید بشود از او عکس گرفتیم. وی افزود: ما در آستانه عزیمت به شکار بودیم و در طی سفر با قایق در امتداد رودخانه، میمونی را دیدیم که در رودخانه شنا می‌کند. علائم خستگی را در او دیدیم و با قایق به حیوان نزدیک شدیم و پارو را به سمت حیوان دراز کردیم که خیلی زود این کمک را پذیرفت تا غرق نشود.

ماهیگیر برزیلی میمونی را از غرق شدن نجات داد +عکس

این گونه از میمون‌ها به میمون‌های زوزه‌کش مشهور هستند که گونه‌ای بسیار در معرض خطر انقراض هستند. زیست‌گاه گرمسیری آن‌ها در آمریکای مرکزی و جنوبی است. میمون زوزه‌کش شامل ۱۵ گونه است. آن‌ها فریاد‌هایی را می‌شنوند که مایل‌ها دورتر به وجود آمده است. این گونه میمون می‌توانند ۱۵ تا ۲۰ سال عمر بکنند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده توسط این افراد را مشاهده می‌کنید:

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها