تصاویر: تماس پسر جوان با خانواده پس از سقوط در چاه ۱۰ متری

کد خبر: 1037923

پسر جوان شب گذشته با خانواده خود در حال عبور از زمینی متروکه بود که خانواده وی ناگهان متوجه شدند پسرشان در کنار آنها حضور ندارد و پس از برقراری تماس با فررندشان متوجه سقوط وی داخل چاه شدند.

تصاویر: تماس پسر جوان با خانواده پس از سقوط در چاه ۱۰ متری

خبرگزاری تسنیم: ساعت 20:34 شب گذشته در پی تماس خانواده پسر جوان با سامانه 125، مبنی بر سقوط فرزندشان به داخل چاه 10 متری، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 102 و نیروی امداد و نجات 18 را به خیابان آیت‌الله کاشانی، بلوار اباذر، خیابان حاجی‌زاده اعزام کرد.

حبیب سجادی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر اظهارات پدر فرد حادثه دیده، خانواده وی در حال عبور از زمینی متروکه بودند که با توجه به تاریکی شب ناگهان متوجه شدند که پسرشان در کنار آنها حضور ندارد و پس از برقراری تماس با فرزند خود متوجه شدند که در هنگام گذر از زمین متروکه، او به یکباره به داخل چاه موجود دراین قطعه زمین سقوط کرده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه به سرعت مشغول عملیات شدند و ابتدا با کارگیری فنهای مخصوص، هوای داخل چاه را تهویه کردند و سپس با استفاده از ابزار مخصوص نجات، وارد چاه شده و این پسرجوان را که از ناحیه گردن، دست و پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود از داخل چاه بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و چاه‌های اطراف آن، محل حادثه را برای انجام تحقیقات لازم به عوامل انتظامی تحویل دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها