عجیب‌ترین قتل در تهران/قتل مادربزرگ بخاطر عشق به پراید +عکس

کد خبر: 1037973

پسر جوان که قصد سرقت از خانه پدربزرگش را داشت با دادن قرص های بیهوشی باعث مرگ مادربزرگش شد.

عجیب‌ترین قتل در تهران/قتل مادربزرگ بخاطر عشق به پراید +عکس

رکنا: نخستین روز آذر ماه سال جاری زن جوانی با حضور در اداره پلیس اعلام کرد که پدر 85 ساله و مادر 75 ساله در خانه شان هستند و از صبح هرچه با آنها تماس می گیرم کسی جواب نمی دهد و نگران آنها هستم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران به خانه پدر و مادر پیر رفته و وقتی وارد خانه شدند مشاهده کردند که این زوج بیهوش روی زمین افتاده و داخل خانه بهم ریخته است.

مرگ معمایی پیرزن 75 ساله در تهران

خیلی زود امدادگران اورژانس به محل اعزام شدند و پدر و مادر پیر را به بیمارستان منتقل کردند اما زن 75 ساله روز 2 آذر ماه به کام مرگ فرو رفت و مرد 85 ساله 3 روز بعد به هوش آمد.

دختر خانواده که در بیمارستان حضور داشت در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد که احتمال می دهد این اتفاقات زیر سر برادرزاده 29 ساله ام باشد.

این زن به ماموران گفت: 5 سال قبل برادرم از همسرش جدا شد و برای ادامه زندگی به ترکیه رفتم و برادرزاده ام پدرام با مادرش زندگی می کند که روز قبل از این اتفاقات برادرم با من تماس گرفت و عنوان که پدرام قصد دارد به خانه پدرمان برود و از من خواست به برادرزاده ام پول بدهم که من 200 هزار تومان به حساب پدرام ریختم و احتمال می دهم او در این ماجرا نقش داشته باشد. دستگیری نوه خانواده به اتهام قتل مادربزرگ

پدربزرگ خانواده نیز پس از بهبودی به ماموران اعلام کرد که روز حادثه نوه ام در خانه ما میهمان بود و برای ما کباب و دوغ خریده بود که پدرام بعد از خوردن غذا عنوان کرد که می خواهد برود و بعد از آن دیگر هیچ چیز به یاد ندارم و نمی دانم این اتفاقات کار پدرام بوده یا نبوده است.

بدین ترتیب بازپرس شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به مرگ مرموز مادر خانواده دستور داد تا پدرام به عنوان تنها مظنون این پرونده هدف تحقیق قرار گیرد و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به سراغ این جوان 29 ساله رفتند.

پدرام عصر سه شنبه 18 آذر ماه در خانه اش دستگیر شد و صبح امروز وقتی پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفت لب به سخن باز کرد و گفت: من هیچ وقت قصد کشتن مادربزرگ و پدربزرگم را نداشتم و فکر نمی کردم با دادن قرص خواب آور باعث مرگ مادربزرگم شوم. عشق به پراید 111 نوه قاتل

پدرام که عاشق پراید 111 است در اعترافاتش گفت: شنیده بودم که یک تابلو فرش قدیمی به ارزش 400 میلیون تومان در خانه پدربزرگم است و چون علاقه زیادی به پراید 111 دارم تصمیم به سرقت تابلو فرش گرفتم تا با فروش آن خودروی مورد علاقه ام را بخرم و ما بقی پول را هم خرج خودم و هزینه دانشگاهم کنم.

وی افزود: چند سال معتاد به مواد مخدر گل بودم اما مدتی است که مواد را ترک کردم، یک روز قبل از اجرای نقشه ام در خانه پدربزرگم بودم و قصد داشتم داخل اتاق ها به دنبال تابلو فرش میلیونی بگردم و آن را سرقت کنم اما ترسیدم پدربزرگ و مادربزرگم متوجه شوند و سراسیمه از خانه خارج شدم.

پدرام ادامه داد: باورکنید من قصد کشتن مادربزرگم را نداشتم، عشق به پراید 111 مرا کور کرده بود به همین خاطر در اینترنت شیوه و شگردهای سرقت را جستجو کردم که خواندم با ریختن قرص خواب آور در آب و نوشیدنی می توانم باعث بیهوش کردن شوم و به راحتی سرقت کنم.

پسر جوان گفت: به خیابان ناصرخسرو رفتم و یک ورق قرص خریدم و سپس به یک کیوسک روزنامه فروشی رفته و یک آبجوش خریدم و قرص ها را داخل یک بطری ریختم و با آبجوش ترکیب کردم. ساعت 12 ظهر بود که در نزدیکی خانه پدربزرگم در منطقه مولوی به کباب فروشی رفتم و کباب و دوغ خریدم و 2 بطری دوغ را با بطری آبی که داروها را در آن حل کرده بودم ترکیب کردم و برای اینکه آنها را خودم نخوردم 2 بطری دوغ مسموم را به صورت برعکس داخل بسته کیسه گذاشتم و به خانه پدربزرگم رفتم.

وی افزود: پدر بزرگ بی حوصله بود و مادربزرگم که بیمار و بی حال بود داخل خانه بودند که کباب را روی بخاری گذاشتم که تا ناهار گرم بماند و بعد سفره را پهن کردم و شروع به خوردن غذا کردیم که پدربزرگ و مادربزرگم بعد ازخوردن دوغ بیهوش شدند.

پدرام ادامه داد: همه اتاق ها را زیر رو کردم اما تابلو فرش گرانقیمت را پیدا نکردم، ترسیدم پدربزرگم به هوش بیاید و متوجه نقشه من شود به همین خاطر غذا و دوغ خودم را برداشتم و از خانه خارج شدم تا کسی متوجه نشود من زمان خوردن ناهار در آنجا بودم.

این جوان گفت: فردا آن روز به بیمارستان رفتم و طوری رفتار کردم که نمی دانستم چه اتفاقی برای پدر و مادربزرگم افتاده که مادر بزرگم فوت کرد و در مراسم او حضور پیدا کردم و هنوز هم باور نمی کنم که قرص ها باعث مرگ مادربزرگم شده است. ناراحت و پشیمانم و ای کاش هیچ وقت دست به این کار نمی زدم.

بنا بر این گزارش، پدرام برای تحقیقات بیشتر به اتهام مباشرت در قتل عمدی و سوقصد با دستور سوی بازپرس شفیعی در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها