سرنوشت عجیب پسربچه پس از قورت دادن یک باتری! +عکس

کد خبر: 1039339

پسر بچه هشت ساله‌ای که هنگام بازی با یک باتری به طور اتفاقی آن را قورت داده بود پس از احساس سوزش شدید در گلویش به مادر خود اعتراف کرده و به بیمارستان منتقل شد.

سرنوشت عجیب پسربچه پس از قورت دادن یک باتری! +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: پسر ۸ ساله انگلیسی که در حال بازی با یک باتری و نزدیک کردن آن به دهانش بود به طور اتفاقی آن را قورت داد. او که بر اثر قورت دادن باتری، سوزش شدیدی را در گلو و مجاری تنفسی خود حس می‎کرد بلافاصله این اتفاق را به مادرش اطلاع داد.

به گفته مادر لوکاس، او با ترس وارد اتاق مادرش شده و به او گفته که یک باتری را قورت داده است. مادر و پدر این کودک که بسیار نگران شده بودند به سرعت او را به بیمارستان رساندند و بلافاصله تصویربرداری‌هایی از ریه‌، معده و روده‌های او انجام گرفت. پس از آن، پزشکان سعی کردند باتری را از ریه‌های او دور و به معده و روده وارد کنند.

سرنوشت عجیب پسربچه پس از قورت دادن یک باتری!

مادر این کودک می‎گوید: "نجات لوکاس یک معجزه بود چرا که اگر او به ما اطلاع نمی‎داد یا به خواب می‎رفت، نتیجه این ماجرا کاملا متفاوت بود به طوری که حتی نمی‎خواهم لحظه‌ای به آن فکر کنم." حال جسمی لوکاس در حال حاضر خوب بوده و او بسیار خوش شانس است که از چنین اتفاقی جان سالم به در برده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها