سردار رضایی خطاب به یکی از اراذل: حیف که دستت بسته است +فیلم

کد خبر: 1040866

آخرین خبر/ دستگیری 214 نفر از اراذل و اوباشی در طرح اقتدار پلیس پایتخت را مشاهده نمائید.

سردار رضایی خطاب به یکی از اراذل: حیف که دستت بسته است +فیلم

آخرین خبر / دستگیری 214 نفر از اراذل و اوباشی در طرح اقتدار پلیس پایتخت را مشاهده نمائید.

سردار رحیمی خبر داد؛ دستگیری ۲۱۴ اراذل و اوباش در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در حاشیه طرح اقتدار از دستگیری ۲۱۴ اراذل و اوباش در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی، در خصوص جزئیات اجرای طرح اقتدار، گفت: در اجرای این مرحله از طرح اقتدار ۱۹۱ پرونده به اجرا درآمد که در این رابطه ۲۱۴ نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۸۷ نفر از دستگیرشدگان جزو اراذل و اوباش سطح دار بودند، افزود: ۶۶ نفر نیز جزو مزاحمان نوامیس و ۲۶ نفر نیز به دلیل حمل و قاچاق سلاح دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه این طرح در ۸۷ محله از پایتخت و در سطح اماکن، پارک ها و بوستان ها و...، به مرحله اجرا درآمد، عنوان داشت: در مجموع از این افراد ۳۱۶۹ فشنگ، ۴۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

رئیس پلیس پایتخت ضمن هشدار به متخلفان در حوزه اماکن و صنوف، عنوان کرد: بارها گفته ایم و باز هم تکرار می کنیم که اگر اماکن و واحدهای صنفی اعم از سفره خانه ها، باشگاه ها و...، به محلی برای حضور اراذل و اوباش تبدیل شود به جد با آنان برخورد می کنیم؛ کما اینکه در اجرای این طرح نیز ۴۶۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته و از این تعداد ۳۳ واحد پلمب شدند.

وی با اشاره به فعالیت برخی از اراذل و اوباش در فضای مجازی، افزود: مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش محدود به فضای حقیقی نیست و در فضای مجازی نیز اجرا می شود؛ هیچ کس حق ندارد چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازد.

سردار رحیمی با تاکید بر ادامه دار بودن و استمرار اجرای طرح های پلیس در بحث برخورد با اراذل و اوباش، خاطرنشان کرد: پلیس مقتدرانه و قاطعانه و بدون اغماض با اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها