زیر گرفتن یک زن سیاه‌پوست توسط پلیس آمریکا +فیلم

کد خبر: 1044127

در تصاویری که به‌تازگی منتشر شده، پلیس شیکاگو بعد از زدن خودرو به یک زن جوان سیاه‌پوست غیرمسلح، پای او را هشت دقیقه زیر چرخ خودرو نگه می‌دارد. وکیل «مارتینا استندلی» گفته پرونده شکایت از دو مأمور پلیس در جریان است.

زیر گرفتن یک زن سیاه‌پوست توسط پلیس آمریکا +فیلم

خبرگزاری فارس: تصاویر جدید مرتبط با دوربین لباس نیرو‌های پلیس شیکاگو که یک فعال آن را منتشر کرده نشان می‌دهد چطور پلیس با خودروی شاسی بلند خود به یک زن می‌زند و بعد همانطور که او کف خیابان در حال خونریزی است، برای هشت دقیقه پایش را زیر چرخ خودرو خرد می‌کند.

به گزارش «یواس‌ای تودی»، این حادثه که به تازگی فیلم آن منتشر شده مربوط به نوامبر سال ۲۰۱۹ در محله South Shore شیکاگو است. به گفته وکیل «مارتینا استندلی» ۳۲ ساله، در نتیجه این اقدام پلیس، او از ناحیه سر و پا به شدت آسیب دید.

در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود که پلیس خودرو را کنار پیاده‌رو می‌برد، این زن سیاه‌پوست به طرف راست خودرو نزدیک می‌شود. بعد خودرو حرکت می‌کند، استندلی به زمین می‌افتد و راننده پیاده می‌شود و به سمت او می‌رود. افسر پلیس همانطور که به پایین و به بدن بی‌حس او که کف خیابان افتاده و یک پایش زیر چرخ راست خودرو قرار دارد و سرش خونریزی می‌کند، نگاه می‌کند و می‌گوید: دختر کسی تا حالا اینطوری بهت نزده بود.

تصاویر دوربین بدن افسری که داخل خودرو نشسته هم نشان می‌دهد، افسر اول با سرعت به سمت این زن می‌رود و چند بار با پا به او ضربه می‌زند تا ببیند در چه حال است. بعد از آن خودرو‌های دیگر پلیس از راه می‌رسند و نیرو‌های پلیس به این زن می‌گویند که آمبولانس در راه است.

وکیل استندلی گفت مرم صدای برخورد سر او را با زمین مانند صدای شلیک گلوله توصیف کردند. وی گفت: با گذشت ماه‌ها از این حادثه او همچنان تحت معالجه است و هیچ وقت آدم سابق نخواهد شد. او نمی‌تواند کار کند و دلیل آن ضربه وارد شده به سرش است.

وکیل وی افزود او از دو افسر پلیس شکایت کرده و پرونده در جریان است. به گفته وی، استندلی می‌خواهد مردم این ویدئو را ببینند تا افسران پلیس به دلیل ارتکاب این اقدام مجازات شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها