مار خانگی بلای جان صاحبش شد!

کد خبر: 1057587

مردی که توسط مار خانگی مورد حمله قرار گرفته بود با خوش شانسی از مرگ گریخت.

مار خانگی بلای جان صاحبش شد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله مار خانگی به یک شهروند اهل ایالت کارولینای شمالی چیزی نمانده بود مرگ این مرد را رقم بزند. این مرد اهل منطقه «رالی» پس از آنکه مورد حمله مار مامبای سبز قرار گرفت با خوش شانسی از مرگ گریخت. در این حادثه که روز یکشنبه رخ داد این مرد که هویتش مشخص نشده بلافاصله پس از گزیده شدن توسط این مار سمی خود را به بیمارستان رساند.

پس از وقوع این حادثه، مسئولان محلی در کارولینای شمالی برای نجات جان این مرد از باغ وحشی در کارولینای جنوبی درخواست پادزهر کردند. مقامات محلی گفتند مهمترین مسئله در مورد این اتفاق این بود که باید پادزهر فورا از کارولینای جنوبی به کارولینای شمالی منتقل می‌شد. مرکز کنترل سموم کارولینای شمالی شب حادثه برای نجات قربانی از تعدادی از مراکز اطراف درخواست پادزهر کرده بود.

«سین فِلوی»، یک متخصص در باغ وحش کلمبیا در کارولینای جنوبی در این باره به NBC گفت: «اگر توسط یک مار مامبای سبز گزیده شوید، بدون پادزهر شانس زنده ماندن شما بسیار کم خواهد بود. این سمی عصبی است که بر سیستم تنفسی فرد اثر می‌گذارد. این ششمین بار است که ما برای مورد گزش مار، پادزهر ارسال می‌کنیم. پادزهر توسط کارکنان باغ وحش بسته بندی و فورا ارسال شد.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها