صالحی: زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای حفظ شده است

کد خبر: 1059787

مدیرکل سازمان انرژی اتمی: پس از تصویب قانون و اجرای سریع مفاد آن توسط سازمان انرژی اتمی، این حقیقت بر همگان هویدا شد که زیرساخت های این صنعت ملی با وسواس بسیار حفظ شده است.

صالحی: زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای حفظ شده است

تسنیم: رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای با وسواس بسیار حفظ شد، اعلام کرد: چنانچه مقامات و تصمیم سازان ارشد نظام امری را به مسوولان صنعت هسته‌ای تفویض کنند در زمانی کوتاه، هنگامه‌ای عظیم برپا خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز شنبه در آیین پانزدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به رسم حق شناسی از هدایات و ارشادات راهگشای رهبر حکیم فرزانه انقلاب و حمایت‌های ریاست جمهوری در مسیر تثبیت و توسعه دستاوردهای صنعت هسته‌ای سپاسگذاری می‌کنم.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر به رغم همه محدودیت‌ها و فشارهای ناشی از اعمال تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه از سوی بدخواهان ایران اسلامی طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه های متعدد و متنوع علوم هسته‌ای با قدرت و صلابت و نیز به عطف توجه به رهیافت‌های اصولی اسلامی و رویکرد خردمندانه دولت محترم مبنی بر اجرای سیاست تعامل سازنده با جهان مورد پیگیری قرار گرفته است.

رییس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: پس از تصویب قانون و اجرای صحیح و دقیق مفاد آن توسط سازمان انرژی اتمی، این حقیقت بر همگان هویدا شد که زیرساخت‌های این صنعت ملی با وسواس بسیار حفظ شد و چنانچه مقامات و تصمیم سازان ارشد نظام امری را به مسوولان صنعت هسته ای تفویض کنند در زمانی کوتاه، هنگامه‌ای عظیم برپا خواهد شد.

صالحی ادامه داد: در این میان معرفی 133 دستاورد جدید به ویژه در حوزه توانمندی های بخش سلامت،صنعت، کشاوزی و نیز یاری رساندن به طرح‌های تامین انرژی در سطح ملی گواهی روشن بر این مدعاست که این کاروان را سر باز ایستادن نیست.

وی افزود: از جمله ارتباطات امن کوانتومی نکته‌ای است که از نظر اهل فن و دوستداران فناوری‌های نوین، دور نخواهد ماند.

 رییس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: یکی از ثمرات دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای سرریز دانش هسته‌ای و زمینه‌سازی برای شکوفایی دیگر صنایع راهبردی و علوم کاربردی در پهنه ایران اسلامی است.

به گزارش ایرنا، صالحی گفت:  ما بر سر آن هستیم تا ضمن پایبندی به قوانین و تعهدات بین المللی و تعامل با جهان بر اساس سه مولفه عزت، حکمت و مصلحت بر توفیقات و دستاوردهای خود بیفزاییم. ناگفته پیداست که ما همچنان به تداوم یافتن حمایت‌های بزرگان و مردم شریف و عزیزمان نیازمندیم و یقین داریم که در سایه تقویت روحیه وحدت، همدلی و پایبندی همگانی به شعار اتحاد ملی و انسجام اسلامی بیش از پیش در تحقق اهداف کلان نظام در این عرصه راهبردی موفق خواهیم بود.

 

حجم ویدیو: 4.31M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها