ثبت رکورد جدید کرونا در تهران

کد خبر: 1063320

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران:آمار تهران همچنان صعودی است

ثبت رکورد جدید کرونا در تهران

سالمندان بیشتر در معرض ابتلا به کرونا هستند

زالی گفت: ۵۴ درصد بستری‌ها در بیمارستان‌ها مربوط به گروه سنی ۵۵ سال به بالا بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: آمار استان تهران همچنان صعودی است، به صورتی که می توان گفت در ۲۴ ساعت گذشته رکورد جدیدی از میزان بستری های پایتخت ثبت شده و هزار و ۸۲۰ بیماری جدید بستری شده اند.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۳۰ بیمار از بیمارستان های تهران ترخیص شده اند و کماکان تعداد بستری جدید ما از موارد ترخیصی فزونی یافته است لذا این مورد می تواند نشان دهنده بالا بودن سطح اشباع بیمارستانی ها باشد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: متاسفانه همچنان تعداد مراجعان سرپایی ما بر روی عدد ۱۵ هزار نفر در روز است و در هفته اخیر در گروه سنی ۳۰ تا ۷۰ سال شاهد افزایش آمار مبتلایان بوده ایم که یکی از ارکان اصلی این ابتلا را می توان در الگوی ابتلای خانوادگی دانست.

لغو طرح ترافیک باعث رشد ازدحام در پایتخت شده است

زالی از کاهش مراجعه کودکان زیر ۱۰ سال در هفته گذشته خبرداد و گفت: متاسفانه ۸۵ درصد مرگ و میر استان تهران در طول هفته اخیر مربوط به گروه های بالای ۵۵ سال بوده و همچنین ۵۴ درصد بستریها نیز مربوط به همان گروه سنی ۵۵ سال به بالا بوده است این یعنی کماکان بالاترین میزان بستری و مرگ و میر ما مربوط به رده میان سالی و کهنسالی است .

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در ادامه افزود: علیرغم لغو طرح ترافیک در تهران ، استفاده از حمل و نقل عمومی کمتر نشده است به صورتی که ۶۵۰ هزار نفر از مترو  و ۲۵۰ هزار نفر از سیستم اتوبوسرانی استفاده کرده اند.

او تصریح کرد: به شدت تهران شلوغ است و علیرغم انتظار ما لغو طرح ترافیک باعث ازدحام بیش از اندازه در شهر شده است.

حجم ویدیو: 2.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها