قالیباف: انتخابات مهم ترین فرصت تغییر پنجره تنفسی مدیریتی در کشور است

کد خبر: 1074183

رئیس مجلس حضور در پای صندوق‌های رای را صحنه‌ای دیگر از مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: انتخابات مهمترین فرصت برای تغییر پنجره تنفسی مدیریتی در کشور است.

قالیباف: انتخابات مهم ترین فرصت تغییر پنجره تنفسی مدیریتی در کشور است

فارس: به نقل از صداوسیما، محمد باقر قالیباف در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: فرصت مشارکت در انتخابات فرصتی است که مردم ما از طریق قانون اساسی و پیش بینی‌هایی که شده در اختیار دارند و این مهمترین فرصت برای تغییر پنجره تنفسی مدیریتی در کشور است.

وی اضافه کرد: امروز ما شاهدیم که در کشور به علت ناکارآمدی‌ها و ضعف مدیریت، بسیاری از مشکلات روی زمین مانده و حل نشده است.

رئیس مجلس گفت: گرانی، تورم و مشکل اشتغال از موضوعاتی است که مردم از آن‌ها چه در شهر‌ها و چه در روستا‌ها رنج می‌برند و هر کدام به نوعی، سرمایه گذار یا کارگر به نوعی از این مشکلات رنج می‌برند و اینجا حق با مردم ماست و ما حق را به آن‌ها می‌دهیم.

قالیباف افزود: آن‌ها حق دارند که مطالبه گری کنند، ولی اگر ما بخواهیم بر این مشکلات فائق شویم هیچ راهی جز این نداریم که مشارکت جدی در انتخابات داشته باشیم و با یک انتخاب درست و صحیح به این نابسامانی‌ها پایان دهیم.

وی گفت: بنده به عنوان یک خدمتگزار و نماینده مردم عرض می‌کنم کشور ما این ظرفیت را برای حل مشکلاتش دارد و من بار‌ها و بیش از دو دهه است که مرتب این موضوع را عرض کرده ام که این مشکلات از ضعف مدیریت ماست و با مشارکت و انتخاب درست مشکلات حل می‌شود.

قالیباف افزود: من قول می‌دهم انشاءالله با حضور شما در پای صندوق‌های رأی و انتخاب درست، ما هم به عنوان نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی خود را مکلف و موظف می‌کنیم که خواسته‌های شما را در دولت آینده پیگیری کنیم و آن‌ها را تحقق بخشیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم روز جمعه همه در کنار هم برای آینده ایران عزیز و سربلند و برای فرزندان خودمان پا به میدان بگذاریم و از خدا بخواهیم و تلاش کنیم که بر این مشکلات فائق آییم.

قالیباف در پایان تاکید کرد: مطمئنم همیشه مردم ایران چاره ساز بوده اند و حتماً این افتخار بزرگ را یک بار دیگر در کشورمان رقم خواهند زد.

حجم ویدیو: 4.47M | مدت زمان ویدیو: 00:02:23 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها