رهبر انقلاب: با بعضی نظرات شورای نگهبان موافق نیستم

کد خبر: 1076617
رهبر انقلاب: با بعضی نظرات شورای نگهبان موافق نیستم

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه: دستگاه تبلیغاتی دشمن برای کاهش مشارکت به مشکل معیشتی مردم امید بسته بود؛ بعضی از حوادثی که بعداً اتفاق افتاد مثلاً بحث احراز صلاحیت یا عدم احراز صلاحیتها، اینها را هم بهانه میکنند...

حالا بنده ممکن است با بعضی از این نظرات شورای محترم نگهبان موافق هم نباشم، اما شورای نگهبان بر طبق وظیفه‌ی دینی عمل میکند، بر طبق قانون عمل میکند. اینها مردمان متشرع و پرهیزگاری هستند و مقید به وظیفه‌ی دینی هستند، طبق وظیفه‌ی دینی عمل میکنند. حالا ممکن است بنده مثلاً با یک مورد، دو مورد یا کمتر یا بیشترش موافق هم نباشم اما اعتقادم بر این است که آنها [طبق وظیفه‌ی دینی عمل میکنند].

یکی از بهانه‌ها این [بحث احراز صلاحیت‌ها] بود، یکی از بهانه‌ها مسائل معیشتی بود و شروع کردند یقه‌درانی کردن برای اینکه مردم را از پای صندوقها منصرف کنند و امیدشان هم این بود که مشارکت مردم حدود بیست درصد مثلاً یا بیست و پنج درصد در انتخابات باشد.

خب با یک چنین وضعی مردم این‌جور می‌آیند شرکت میکنند، با وجود کرونا که حالا محاسباتی که کردند آدمهای کارشناس میگویند لااقل ده درصد از عدم شرکتها مربوط به کرونا است که اگر چنانچه آن را محاسبه کنیم نزدیک به شصت درصد شرکت است، مشارکت است که چیز خوبی است.

حجم ویدیو: 5.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها