صحنه شوکه کننده کشته شدن 5 عضو یک خانواده در نطنز +فیلم و عکس

کد خبر: 1078798

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مرگ پنج سرنشین خودروی لیفان در تصادف زنجیره ای اتوبوس مسافربری، تریلر و خودروی لیفان خبر داد.

صحنه شوکه کننده کشته شدن 5 عضو یک خانواده در نطنز +فیلم و عکس

در این صحنه تلخ 5 عضو یک خانواده در خودروی لیفان کشته شدند.این تصادف بین اتوبوس و تریلی و خودروی لیفان امروز رخ داد.

عباس عابدی با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی امروز در استان اصفهان، اظهار داشت: این حادثه ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۵ آزادراه نطنز_کاشان رخ داده است، تصریح کرد: بلافاصله چهار واحد امدادی اورژانس شهرستان نطنز و بالگرد اورژانس هوایی استان اصفهان به همراه ۲ آمبولانس هلال احمر و ۲ خودرو نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان افزود: پس از انجام عملیات رهاسازی مصدومان و بررسی‌های اولیه مشخص شد که متأسفانه پنج سرنشین سواری لیفان به علت شدت جراحات در دم جان باختند.

عابدی در ادامه اضافه کرد: در این حادثه اتوبوس مسافربری که در اثر برخورد با تریلی از مسیر خود منحرف شده بود به خودروی لیفان برخورد کرد و متأسفانه باعث مرگ پنج نفر سرنشین لیفان شد.

2dKKNmKE6wp2

enTVRflnblHL

وی با بیان اینکه این اتوبوس از امیدیه اهواز عازم مشهد بوده و ۴۴ مسافر داشته است، ابراز داشت: در این حادثه هشت نفر از آنها دچار مصدومیت‌های سطحی شده بودند و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

c7lBTq2vnzg0

عابدی با اشاره به پرواز بالگرد اورژانس هوایی استان اصفهان به محل حادثه در لحظات اولیه، به حضور مدیر حوادث و فوریت‌های استان در محل حادثه و فرماندهی مستقیم واحدهای امدادی تاکید کرد.

وی اضافه کرد: در این حادثه یک مرد، دو زن و دو کودک به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند./رکنا

حجم ویدیو: 6.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها