دریادار تنگسیری خبرداد

توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه در کشور

کد خبر: 1082591

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه توسعه مراکز بیمارستانی و درمانی امسال در دستور کار قرار دارد، گفت: مراکز درمانی ما در مناطق محروم و کمتر‌ توسعه‌یافته کشور ایجاد می‌شود.

توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه در کشور

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ،  با اشاره به ضرورت توسعه مراکز بهداشتی درمانی مراکز کمتر توسعه یافته و محروم، اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه 6 بیمارستان استقراری و 5 بیمارستان صحرایی دارد.

وی با بیان اینکه امسال توسعه بعضی از بیمارستان‌ها را در دستور کار داریم افزود: کلینیک چابهار، بیمارستان شهید محمدی‌ها در بندر لنگه و شهید سلیمانی را در منطقه عسلویه در دستور کار داریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بیمارستان شهید سلیمانی در عسلویه و شهید محمدی‌ها در بندر لنگه در مناطق کمتر توسعه‌یافته ما هستند، گفت: من دیدم تصادف‌هایی که در این مناطق صورت می‌گرفت و به علت نبود بیمارستان و مراکز درمانی مردم فوت می‌کردند.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه الحمدالله با همت همکاران ما در سپاه کارهای بزرگی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بیمارستان چالوس یکی از همین مراکز بوده که بخشی از آن سال گذشته افتتاح و بخش عمده آن امسال افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی افزود: روز به روز سعی می‌کنیم در نیروی دریایی سپاه تجهیزاتی که داریم در راستای خدمات‌رسانی به مردم به‌ویژه در نقاط کمتر توسعه یافته استفاده شود. ما سعی کردیم بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در جنوب در نقاطی ایجاد شود که کمتر توسعه یافته و دارای محرومیت باشد و به این کار نیز افتخار می‌کنیم./ایسنا

حجم ویدیو: 8.11M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها