برخورد ماهی پرنده با خودروی پارک شده ! +عکس

کد خبر: 1087860

ویدئوی عجیب سقوط یک ماهی از آسمان و برخورد آن به خودروی پارک شده به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

برخورد ماهی پرنده با خودروی پارک شده ! +عکس

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از آن‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند مانند ویدئویی که صحنه عجیب برخورد یک ماهی به خودروی پارک شده را به تصویر می‌کشد.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این ماهی پس از سقوط از آسمان به خودرویی که در کنار خیابان پارک شده برخورد می‌کند. این اتفاق در منطقه‌ای در ایالت ویرجینیا رخ داد. این ویدئو که توسط دوربین مداربسته یک منزل مسکونی تهیه شده موجب حیرت صد‌ها نفر از کاربران در فضای مجازی شد.

«کارلوس مالدونادو»، صاحب این منزل مسکونی در این باره گفت که او توسط همسایگانش در جریان برخورد یک ماهی به خودروی پارک شده در کنار خیابان قرار گرفت. او گفت در ابتدا آن را باور نکرد، اما وقتی دوربین مدار بسته خانه اش را چک کرد متوجه شد که این ماهی از آسمان سقوط کرده است.

این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب به ویدئویی داغ تبدیل شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «احتمالا این ماهی توسط کسی که در همان حوالی حضور داشته پرتاب شده است.» کاربر دیگر نوشت: «شاید یک پرنده دریایی این ماهی را شکار کرده و حین انتقال از دهانش به پایین پرتاب شده است.»/ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها