دست خط بد سارق بانک برایش گران تمام شد! +عکس

کد خبر: 1088921

سارقی که قصد خالی کردن یک حساب بانکی را داشت به دلیل دست خط بد خود ناکام ماند.

دست خط بد سارق بانک برایش گران تمام شد! +عکس

 سارقی که با یک نقشه از پیش طراحی شده قصد سرقت از یک بانک در انگلیس را داشت هرگز تصور نمی‌کرد که به دلیل بدخط بودن ناکام شود. «آلان اسلاتری» بازنشسته که قصد خالی کردن یک حساب بانکی در ایسبورن در شرق ساسکس را داشت به دلیل آنکه حسابدار موفق به خواندن دست خط وی نشد ناکام ماند.

این مرد ۶۷ ساله در دو هدف سرقت دیگر خود قصد سرقت از بانک را داشت که سرانجام در آخرین مورد با کمک تصاویر ضبط شده در ایستگاه اتوبوس شناسایی شد. سخنگوی پلیس ساکس گفت که اسلاتری در مدت دو هفته وارد سه بانک شد و با استفاده از اسکناس‌های دست نویس از یکی از صندوق داران پول تحویل گرفت. اولین تلاش او در انجمن ساختمان ملی در خیابان ترمینوس در ایستبورن در ساعت ۱۰.۴۵ صبح تاریخ ۱۸ مارس سال جاری بود. با این حال کارمند بانک به دلیل دست خط بد اسلاتری، نتوانست خط او را بخواند و او با دست خالی شعبه را ترک کرد.

پس از خروج اسلاتری از بانک کارکنان موفق به خواندن یادداشت او شدند که بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. پلیس پس از حضور در بانک اسکناس و تصاویر دوربین مدار بسته را از داخل بانک ضبط کرد. کمتر از یک هفته بعد، حدود ساعت ۲.۵۰ دقیقه بعدازظهر اسلاتری وارد شعبه انجمن ساختمان ملی در خیابان لندن در سنت لئوناردز شد. او سپس یک یادداشت تهدید آمیز به صندوق دار داده که کارمند بانک به علت ترس از جان خود مبلغ ۲۴۰۰ پوند به وی تحویل داده بود. پلیس پس از اطلاع از این سرقت با بررسی‌های دوربین‌های مدار بسته بانک و مغازه‌های اطراف متوجه شد که اسلاتری سوار بر اتوبوس شده است.

دستخط سارق

پلیس با مطابقت تصویر تهیه شده در گیت ایستگاه اتوبوس با فردی که در بانک سرقت انجام داده بود اسلاتری را شناسایی کردند.

در تاریخ ۱ آوریل پلیس در حدود ساعت ۱.۲۰ دقیقه بعدازظهر از بانک نات وِست در هولاک رد تماسی را از طرف کارمندان دریافت کرد که اعلام کردند فردی وارد شعبه شده و با یک اسکناس تهدیدآمیز درخواست پول کرده است. کارمندان به پلیس گفتن که صندوق دار اسلاتری را به چالش کشید و او مجبور به ترک بانک با دست خالی شد.

سرانجام پلیس با بررسی آخرین آدرس محل زندگی اسلاتری، او را که در حال قدم زدن بود دستگیر کردند.

گفتنی است؛ اسلاتری بعد از حضور در دادگاه و محاکمه به ۶ سال زندان محکوم شده است./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها