چیپس خریدن یک پرنده از فروشگاه سوژه شد! +فیلم

کد خبر: 1089546

ویدئویی که در آن یک پرنده وارد فروشگاه می شود مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

چیپس خریدن یک پرنده از فروشگاه سوژه شد! +فیلم

 روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه عجیب حضور پرنده دریایی در یک فروشگاه را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو این پرنده در حالی که در بیرون از فروشگاه است به سمت درب کشویی اتوماتیک فروشگاه حرکت کرده و پس از بازشدن درب وارد آنجا می‌شود. این پرنده سپس به سمت قفسه‌های اجناس فروشگاه رفته و لحظاتی بعد یک بسته چیپس را در حالی که به منقار گرفته از آنجا خارج می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد این پرنده بسته چیپس را پاره کرده و شروع به خوردن آن می‌کند.

این ویدئو توسط «روپین شارما»، یک افسر پلیس هند در توئیتر منتشر شد. آقای شارما در شرح این ویدئو نوشت: «یک خرید هوشیارانه از فروشگاه.» این ویدئو از زمان انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۳۱۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «عجب پرنده باهوشی! جالب بود.»/ باشگاه خبرنگاران

 

حجم ویدیو: 2.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها