بررسی برنامه‌های وزارت نیرو درباره مشکلات قطعی برق در مجلس

کد خبر: 1093841

وزیر نیرو درباره محتوای نشست امروز خود را با کمیسیون انرژی مجلس توضیح داد.

بررسی برنامه‌های وزارت نیرو درباره مشکلات قطعی برق در مجلس

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در تشریح نشست امروز خود با کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست درباره مشکلات قطعی برق در چند ماه گذشته و مسائل خشکسالی و تامین آب برنامه‌های تدوین شده خود را تقدیم کمیسیون انرژی کردیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با اصلاح برخی پروژه‌ها انتظار‌های مجلس به شکل مطلوبی عملیاتی شود. همچنین درباره برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت نیرو در حوزه‌های برق و آب و فاضلاب توضیحات به نمایندگان ارائه کردیم.

برنامه‌های وزارت نیرو در اختیار کمیسیون انرژی مجلس قرار گرفت

محرابیان گفت: برنامه‌هایی که برای وزارت نیرو تدوین شده بود را تقدیم کمیسیون انرژی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حاشیه برگزاری کمیسیون تخصصی وزارت نیرو، گفت: امروز در کمیسیون تخصصی نیرو که مربوط به کمیسیون انرژی است، حضور داشتیم و به اتفاق سایر همکاران در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت نیرو با اعضای کمیسیون تبادل نظر کردیم.

او گفت: در حوزه های آب، برق و فاضلاب اولویت‌های خود و مسائلی که در این حوزه در حال حاضر وجود دارد را طرح موضوع کردیم.

وزیر نیرو گفت: مشکلاتی که اکنون در اثر قطعی برق در طول ماه‌های اخیر داشته ایم، بحث‌های مربوط به آب، بحث‌های مربوط به خشکسالی و دغدغه‌هایی که در این زمینه وجود دارد و در مقابل هم برنامه‌هایی که تدوین شده بود را تقدیم کمیسیون کرده ایم و تبادل نظر شد.

این مقام مسئول گفت: نظر نمایندگان را شنیدیم و سعی می کنیم با اصلاح وقت که از این پروژه‌ها و برنامه ها، نقطه نظرات مجلس را به نحو مطلوب عملیاتی کنیم.

 

حجم ویدیو: 4.52M | مدت زمان ویدیو: 00:01:24 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها