قاضی زاده هاشمی: نیاز فوری به واردات ۵ تا۶ هزار خودرو برای جانبازان داریم

کد خبر: 1099787

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:برای جانبازان ویژه و پر مشکل نیاز فوری به واردات ۵ تا ۶ هزار خودرو داریم.

قاضی زاده هاشمی: نیاز فوری به واردات ۵ تا۶ هزار خودرو برای جانبازان داریم

رئیس بنیاد شهید:برای جانبازان ویژه و پر مشکل نیاز فوری به واردات ۵ تا ۶ هزار خودرو داریم.

برای واردات خودرو نیاز به مصوبه و مجوز دولت داریم.

متن درخواست واردات خودرو از دولت در حال تنظیم است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:برای جانبازان ویژه و پر مشکل نیاز فوری به واردات ۵ تا ۶ هزار خودرو داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،امیر حسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از وزیر صنعت رئیس بنیاد شهید اظهار کرد: ما خدمت مظلوم‌ترین که جانبازان اعصاب و روان هستند رسیده‌ایم، این مرکز ۱۴۰ تخت دارد که ۴۰ تخت متعلق به خانم ها و ۱۰۰ تخت متعلق به آقایان است جانبازان اعصاب و روان ایثارگران خاموش‌اند.

وی افزود: برای این افراد زمان در سال ها قبل متوقف شده است در حالی که ایثار شان همچنان ادامه دارد زمانی که با آنها گفتگو می کردیم بعضاً بیشتر از اینکه به فکر خود باشند به فکر پرسنل بودند و از ما تقاضای رسیدگی به آنها را داشتند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از این دست بازدید ها که چراغ اول آن را وزیر محترم صنعت معدن و تجارت روشن کردن با اعضای کابینه نیز داشته باشیم البته با شخصیت‌های خارج از کابینه بازدید داشتیم اما امیدواریم بتوانیم با اعضای کابینه نیز داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسائل مرتبط با جانبازان و خانواده ی شهدا به نحوی به همه وزارتخانه ها مربوط می‌شود؛ با گذشت بیش از ۳۰ سال از زمان جنگ ما هنوز در بعضی از موارد ابتدایی درباره جانبازان مانده ایم.

رئیس بنیاد شهید اظهار کرد: ما برای جانبازان ویژه و پر مشکل که خودروهایشان فرسوده شده و حدود ۵، ۶ هزار نفر هستند نیاز فوری داریم که مانند گذشته مجوز برای واردات خودرو از دولت گرفته شده بود مجدداً گرفته شود البته این مطلب منوط به مصوبه دولت است.

حجم ویدیو: 3.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها