رئیس جمهور: با سفرهای استانی مشکلات بیشتر دیده می‌شود

کد خبر: 1102941

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به محدودیت بودجه دولت در شرایط اقتصادی فعلی گفت: با سفرهای استانی مشکلات بیشتر دیده می‌شود اما دولت با توجه به میزان بودجه و اعتبار قول می‌دهد.

رئیس جمهور:  با سفرهای استانی مشکلات بیشتر دیده می‌شود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به شیراز، عصر امروز در دیدار با جمعی از علما، عشایر، اقشار و گروه‌های مختلف مردم، مواردی همچون کنترل تورم، رونق فضای کسب و کار، رفع موانع تولید و ایجاد بستر مناسب در قالب گسترش مشاغل خانگی و صنایع دستی، همچنین کوتاه کردن دست دلالان را به عنوان اهداف و رویکردهای دولت سیزدهم عنوان‌کرد.

وی اظهار داشت: اگرچه سفرهای استانی هزینه‌بر است اما با سفرهای استانی مشکلات مردم در استان های مختلف بیشتر به چشم دیده می‌شود و مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم در مسیر حل مشکلات تولیدی، تامین کالا، ساخت مسکن، بهبود معیشت و رفع مشکل بیکاری به ویژه در میان جوانان گام خواهد برداشت.

رئیسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی مهم‌ترین اولویت دولت مبارزه با بیماری کرونا است، افزود: از آنجا که واکسیناسیون عمومی منجر به کاهش گسترش ویروس کرونا خواهد شد، دولت با رویکرد ورود واکسن به میزان انبوه و تولید آن در کشور مانع از گسترش بیشتر این ویروس شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت برخی واحدهای تولیدی همچون کارخانه آزمایش درمرودشت گفت: قطعاً همه شما مردم از محصولات آزمایش در خانه هایتان داشته یا دارید چرا اکنون باید این واحد تولیدی به تعطیلی برسد و چنین شرایطی برای آن رقم بخورد؟ لذا در سفرهای استانی مشکلات این چنینی بررسی شده و راهکار مناسبی برای آن اتخاذ خواهد شد./فارس

حجم ویدیو: 38.78M | مدت زمان ویدیو: 00:02:59 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها