لحظه دردناک نجات کودکان از زیر آوار مدرسه در گلستان +فیلم

کد خبر: 1106085

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان از مصدومیت ۷ دانش آموز و ۳ مربی در ریزش مدرسه‌ای ابتدایی در شهرستان علی آبادکتول خبر داد.

لحظه دردناک نجات کودکان از زیر آوار مدرسه در گلستان +فیلم

 ‌ساعت 9 و 44 دقیقه صبح امروز طی تماس‌های مردمی، گزارش ریزش بخشی از مدرسه در این شهر گزارش شد که‌ بلافاصله تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به اهمیت موضوع 7 تیم عملیاتی از پایگاه‌های زرین گل، مرکزی علی آبادکتول و قرق در محل حضور یافتند و مصدومان این حادثه که تعدادی کودک بودند ‌توسط نیروهای امدادی و آتش نشانی با همکاری اورژانس از زیر آوار نجات یافتند ‌

محمدجواد مقسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پس از دریافت گزارش حادثه ریزش ساختمان یک مدرسه ابتدایی در چهارراه باهوش شهر علی آبادکتول بلافاصله نیروها به محل حادثه اعزام شدند.

 وی گفت: متأسفانه در این حادثه 7 کودک و 3 مربی دچار مصدومیت شدند که مصدومان در حال انتقال به مراکز درمانی هستند.

مقسمی بیان داشت: گودبرداری غیراصولی در مجاورت این مدرسه علت اصلی ریزش بخشی از دبستان ابتدایی شده است.

هلال احمر و دو کد اورژانس  علی آباد و یک کد مزرعه کتول در صحنه هستند و مصدومن در حال اعزام هستند. 5 دانش‌آموز کلاس اولی و 2 کودک هم کلاس دومی هستند.

بازداشت 2 نفر در ارتباط با حادثه ‌

حسینعلی ایزد دادستان علی آبادکتول در علی آبادکتول اظهار داشت: صبح امروز بر اثر گودبرداری غیرقانونی، ساختمان یک مدرسه غیردولتی در علی آباد کتول فروریخت و سبب مصدوم شدن تعدادی از دانش آموزان و معلمان  شد.

ایزد افزود: بلافاصله پس از اعلام گزارش با حضور در محل و بررسی میدانی وسعت حادثه ، پرونده رسیدگی به این حادثه در شعبه اول بازپرسی دادسرای علی آباد تشکیل شد و همه عوامل درگیر در این حادثه به دادسرا احضار شدند.

دادستان علی آبادکتول گفت: مالک زمین مجاور مدرسه که مشغول گودبرداری بود و مسئول مربوط به پلیس ساختمان شهرداری علی آباد کتول هم بازداشت شدند./ تسنیم

حجم ویدیو: 3.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها