دفن فرد متوفی با خودروی مورد علاقه اش سوژه شد! +فیلم

کد خبر: 1108836

خانواده یک متوفی با دفن ماشین مورد علاقه اش به همراه وی، آخرین خواسته او را برآورده کردند.

دفن فرد متوفی با خودروی مورد علاقه اش سوژه شد! +فیلم

گفته می‌شود که پس از مرگ نمی‌توان دارایی خود را با خود به گور برد، اما به تازگی یک مرد مکزیکی که بنا به درخواستش ماشین مورد علاقه اش نیز با جنازه او در قبر بزرگ دفن شده خبرساز شده است. «دون آدان آرانا» اهل پورتو سن کارلوس واقع  در ایالت باحا کالیفرنیا سور کشور مکزیک به دلیل نبرد طولانی مدت با یک بیماری لاعلاج نمی‌توانست از ماشینی که پسرش چندی پیش به او هدیه داده بود لذت ببرد.

آرانا با وجود آنکه می‌دانست زمان زیادی برای زنده ماندن ندارد به خانواده اش گفته بود دوست دارد ماشینش نیز با او دفن شود تا بتواند در زندگی بعدی اش با آن رانندگی کند. احترام گذاشتن به آخرین خواسته‌های عزیزان در مکزیک امری جدی تلقی می‌شود؛ به همین دلیل دون آدان آرانا در کنار ماشین مورد علاقه اش آرام گرفت.

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی مکزیک منتشر شده یک چرثقیل را در حال پایین آوردن ماشین مورد علاقه متوفی در داخل یک قبر بزرگ نشان می‌دهد. در این تصویر تابوت متوفی در عقب ماشین قرار می‌گیرد. این در حالی است که بنا به گزارش ال یونیورسال، «فرانسیسکو تووِر»، یک مقام محلی گفت که ممکن است خانواده متوفی با جریمه‌ای سنگین مواجه شدوند، چون برای این مراسم تدفین غیرعادی هیچ نوع مجوزی دریافت نکرده بودند.

با این حال این اولین بار نیست که جنازه یک متوفی با ماشین مورد علاقه اش به خاک سپرده می‌شود. سال گذشته نیز یک سیاستمدار اهل آفریقای جنوبی به جای تابوت معمولی، در لیموزین مرسدس محبوبش آرام گرفت./ باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 729.91K | مدت زمان ویدیو: 00:00:11 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها