رکوردشکنی در گینس با ۱۲۳۰ توپ فوتبال +عکس

کد خبر: 1112024

یک هوادار فوتبال از سال ۲۰۰۶ مشغول جمع کردن توپ‌های فوتبال در دنیا بوده است.

رکوردشکنی در گینس با  ۱۲۳۰ توپ فوتبال +عکس

به گزارش upi، یک هوادار فوتبال مکزیکی با جمع آوری مجموعه‌ای از ۱۲۳۰ توپ مختلف، رکورد جهانی گینس را شکست. رودریگو رومرو سالدیوار از پوئبلا در مکزیک گفت مجموعه او در سال ۲۰۰۶ شروع شد، زمانی که او در جام جهانی آلمان حضور داشت و یک توپ خرید تا او و دوستانش بتوانند بازی کنند و در آن زمان او و دوستانش بازی‌ها را تماشا نمی‌کردند.

سالدیوار گفت که مجموعه او با خرید توپ از فروشگاه‌های مختلف در مکزیک شروع شد و بعداً به خرید آنلاین توپ در سطح بین‌المللی و پیوستن به گروه‌های شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده شده و رشد کرد. گینس تایید کرد که کلکسیون سالدیوار رکورد قبلی ۸۶۱ توپ فوتبال را که توسط کلکسیونر آرژانتینی فرناندو فوگلینی به ثبت رسیده بود، شکست.

سالدیوار گفت که امیدوار است رکورد جهانی او الهام بخش دیگران باشد. همچنین این رکوردار به گینس گفت: "می‌خواهم به همه نشان دهم که می‌توان همه چیز را به دست آورد، اگر ذهنتان را به آن معطوف کنید. در زندگی هیچ‌کس چیزی به تو نمی‌دهد. در ارتباط با این رکورد من خیلی خوش شانس بوده‌ام، البته که  اما این شانس به خودی خود به دست نمی‌آید و به دنبال آن بوده‌ام. شما آن را پیدا می‌کنید و اگر به آن فکر کنید و برای رویا‌های خود بجنگید، سختی‌ها برایتان آسان‌تر می‌شود"/باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 1.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها